עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

קאפקייקס מעוצבים לכל מסיבה ואירוע

פורסם בתאריך מאי 23 2023

קאפקייקס מעוצבים


כולם אוהבים קאפקייקס ואפשר לראות אותם מככבים במגוון של אירועים, מסיבות או מפגשים חברתיים. אחד היתרונות בממתק המופלא הזה הוא שאפשר לעצב אותו במגוון של צבעים, טעמים, וטקסטורות שמתאימות לכל אירוע ואירוע. ולכן לא נדיר לראות קאפקייקס מעוצבים. שוגיס המובילים בתחומם מציגים קאפקייקס במגוון של סגנונות וצבעים ולכל אירוע. כי כשחוגגים, צריך לחגוג כמו שצריך. במתיקות, ובעיצוב שמח ומלא אהבה.

קאפקייקס מעוצבים – נעים להכיר

קאפקייקס תמיד היו וגם תמיד יהיו ממתק טעים ומשמח בכל מפגש, החל מימי הולדת וחתונות ועד לאירועי חברה וארוחות קלות. עם עלייתן של פלטפורמות המדיה החברתית כמו פינטרסט ואינסטגרם, קאפקייקס מעוצבים זכו לפופולריות עצומה כדרך יצירתית ומדהימה מבחינה ויזואלית וגם מבחינת הטעם כמובן וגיוון הצבעים והטעמים, לשיפור כל חגיגה ומאורע.

קאפקייקס הם למעשה מאפינס קטנים ומתוקים המשמשים בעיקר כקינוח. הם נמכרים במגוון של טעמים, צבעים ועיצובים שונים. קאפקייקס הוא מונח אנגלי מקורי מהמאה ה19, שמו של הקאפקייק בא מהשיטה המקורית להכנתו. במקום להשתמש במשקולות למדידת החומרים, המאפים היו מדודים בכוסות מידה. מכאן גם השם "קאפ", "קייק". המתכון הראשון של הקאפקייק פורסם בספר מתכונים אמריקאי בשנת 1828.

במהלך השנים, התפתחו המתכונים השונים והטכניקות השונות להכנת הקאפקייקס. במאה ה20 המציאו את תבנית המאפינס שמקלה על הכנת הקאפקייקים ומאפשרת להם להיות בצורתם הנוכחית הנוחה והטעימה. עם הזמן הקאפקייקס הפכו למאד פופולריים, וחנויות קאפקייק מיוחדות נפתחו ברחבי העולם.

חנויות הקאפקייקס הפכו להיות מותג בפני עצמן. מכירה של קאפקייקס מעוצבים התפתחה עם השנים וצמחה ולכן לא רק חנויות המותג של הקאפקייקס משווקות את העוגות השובבות והקטנות הללו בעיצובים מיוחדים.

אילו סוגי עיצוב של קאפקייקס קיימים?

  • ציפוי מערבולת

עיצוב מערבולת הוא עיצוב פשוט ואלגנטי שמוסיף המון. עיצוב זה מאפשר לשלב צבעים מגוונים, טעמים טובים ועדינים, סוכריות לעיטור, וישנם אפילו המעטרים באמצעות נצנצים או תמונות מודפסות על גבי סוכר אכיל.

 

  • ציפוי בשני גוונים

ציפוי בשני גוונים יכול להביא לתוצאות מרהיבות. קאפקייקס מעוצבים בשני גוונים יוצרים אפקט מדהים שגם נראה טעים מאד ועושה חשק לאכול אותם. עיצוב שמתאים לכל מאורע, ובעיקר לימי הולדת של ילדים כאשר הצבעים הנבחרים בעיקר בעיצוב זה הם צבעים בהירים מאד, שמביאים לתחושת שמחה בלב.

 

  • ציפוי עם הדפס תמונה

קאפקייקס עם ציפוי הדפס תמונה הם מתנה נהדרת לכל אירוע אליו אתם מוזמנים ורוצים להפתיע, או אפקט טעים ומתוק לאירועים בהם אתם  נמצאים ומעוניינים להוסיף אווירה אחרת. תוכלו להדפיס על גבי דפי סוכר אכילים קשיחים או רכים כל מה שאתם מחליטים, בצבעים ובסגנונות שונים.

מהם חומרי הגלם בהם משתמשים לצורך עיצוב קאפקייקס?

רוב הקאפקייקס מעוצבים עם פונדנט שהוא למעשה בצק סוכר רב תכליתי וגמיש שניתן להשתמש בו ליצירת דפוסים וצורות מורכבות. את הפונדנט מרדדים ויוצרים ממנו חיתוכים או אפילו שבלונות, מהדקים בעדינות והופכים את הקאפקייק למעוצב.

אופציות אחרות הן כמובן הלבשה של בצק סוכר עליו מדפיסים מראש ותוך כך מעצבים את הקאפקייק, או קאפקייס להם שכבה חלקה של ציפוי עליה אפשר להטמיע קווים אלכסוניים לכל צד ולגרום לעיצובים ייחודיים וציוריים.

קאפקייק לכל אחד ואחת

המודעות הגבוהה היום לסוגים שונים של צריכה מבחינה קולינרית מביאה את היכולת להכין מאכלים מתוקים, ולא רק, במגוון של חומרי גלם טעימים ואיכותיים המותאמים לכולם.

כך למשל אפשר ליצור קאפקייקס מעוצבים ללא גלוטן, או ללא תוספות סוכר גבוהות מדי. בנוסף לכך, ישנה גם אופציה להכנה של עוגות טבעוניות לחלוטין לסובלים מרגישות לחלב או לטבעוניים.

כאשר אתם דואגים לצריכה הקולינרית של כל אחד ואחת באירוע שלכם אתם מראים לא רק אכפתיות גבוהה, אלא גם אהבה, והערכה. אתם מראים שאכפת לכם ואתם דואגים לכל אחד ואחת באירוע שלכם.

אם קיבלתם מתנה קאפקייקס מעוצבים המתאימים לצריכה הקולינרית שלכם אתם בטח יודעים כמה זה מרגש. העובדה שהאדם שמכיר אתכם דואג לכם ורוצה שתיהנו כמו כולם, היא לא מובנת מאליה והיא אפילו מעלה את ערך המחווה.

לאילו אירועים מתאימים הקאפקייקס המעוצבים?

העוגות השובבות והמתוקות הללו שכובשות כל לב החל מגיל קטנטן ועד לגיל הזהב מתאימות לכל רגע, ולכל אירוע.

זה לא משנה אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין, חתונה או בת או בר מצווה. אילו למעשה קינוחים מדהימים שאפשר להתאים לכל אירוע, ואפשר גם לרכוש אותם במארזים כך שאם מתחשק לכם סתם להפתיע אנשים היקרים לכם או את עצמכם, גם את זה תוכלו לעשות.

היתרון בעידן החדשני של היום הוא היכולת להזמין אונליין כל מוצר, ובכל מקום. חברת שוגיס מאפשרת לבצע הזמנה אונליין של קאפקייקס מעוצבים טעימים ואיכותיים ולקבל אותם במשלוח בכל רחבי הארץ.

כיום קל ליהנות בכל אירוע קאפקייס מעוצבים וטעימים במשלוח של מארזים ולהכניס אווירה שמחה ועיצוב אישי באמצעות הדפסים, ועיצובים ססגוניים ושמחים. כי כל סיבה היא סיבה טובה למסיבה, והכי חשוב הוא שתהיו שמחים ומאושרים.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: