עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

על חינניות וסגנון אישי – למה גרביים מעוצבים הם מתנה מומלצת?

פורסם בתאריך מאי 28 2022

גרביים מעוצבים


כמעט כל פריט שאנחנו רואים בסביבה שלנו מודפס בלוגו או בצורה או בעיצוב כלשהו משום שהטכנולוגיות של היום מאפשרות הרבה אפשרויות כאלה לתוספת הדפסות נחמדות ושימושיות. אלה יכולים להיות סלוגנים ולוגואים, או משפטים חכמים או מצחיקים שונים, וזה יכול להיות רק ציור נחמד או דמות שאנחנו רגילים לראות בקומיקס או בסרטים של גיבורי על. הדפסה הופכת כל פריט מסתמי למשהו מיוחד והוא יכול להיות הספל של גיבורת העל והוא יכול להיות בגד מצחיק לשפת הים או לשעות הרומנטיות של זמן האיכות הרומנטי שלכם בזוגיות, מסיבת יום הולדת לחברה או מסיבת עידוד לחבר שנפרד מחברה. אתר שוגיס מציע לכם המון הצעות שמהן תוכלו לבחור מתנה שתהפכו בקלות לאישית ולמעודדת ואת כל שאר העבודה אתם יכולים להשאיר להם. לדוגמה, גרביים מעוצבים שעליהם ההדפסה כבר תהיה איכותית ותעשה את שלה כשתגיע אליכם צבעונית ומצחיקה.

מתי נותנים מתנה מודפסת על גרביים מעוצבים?

יש לנו המון הזדמנויות לתת מתנות כאלה וזאת בדיוק הנקודה שבה הדפסות נחמדות יכולות להפוך כל פריט שאנחנו נותנים במתנה לחינני במיוחד, למצחיק או מלא הומור וחיוכים. בניגוד למה שנהוג היה בעבר, כבר לא מחכים למועדים מיוחדים כמו יום נישואין או יום הולדת, אלא מנסים לנצל כל דבר לסיבה למסיבה ולמתנה ומכיוון שאלה מתנות עם אמירה ויש להן נוכחות מיוחדת, גרביים מעוצבים הם לא רק חינניים אלא מביאים רגע של נחת רוח ושמחה באמצע החיים. בגלל זה שוגיס מציעה לכם להדפיס גרביים ופריטים שונים במבחר עצום שיכול להתאים להזדמנויות שונות.

הדפסות איכותיות שקל לעצב באמצעותן את המתנה שלכם

על גרביים מעוצבים ההדפסות איכותיות, כמובן, מחזיקות מעמד זמן רב ונעשות בטוב טעם בהשתתפות פעילה שלכם כמי שיכולים לעצב בעצמכם או להשתמש בשירותי העיצוב של שוגיס באתר עצמו. הכל נעשה בקלות ובידידותיות למשתמש, כך שאין צורך אפילו לחשוש מהתהליך ומהפעולות שתתבקשו לעשות כדי להעלות את הקובץ ולשלוח להדפסה אצל אנשי שוגיס. הטכנולוגיה המתקדמת מוכנה להזמנות שלכם ואפשר אפילו להתייעץ ולנסות למצוא את העיצוב המתאים ביותר לכל מי שאתם רוצים להפתיע עם מתנה ייחודית ומלאת הומור. את החיוכים מבקשים אנשי שוגיס לצלם עם קבלת המתנה כדי שיוכלו ליהנות מהם גם הם, לאחר שתקבלו את מה שהזמנתם להדפסה.


למי כדאי להדפיס גרביים מעוצבים בצורה מצחיקה?

אנחנו רגילים להדפיס הדפסות מעניינות ומיוחדות על מתנות שאנחנו נותנים לאחרים או באירועים שבהם חייבים להדפיס משהו בשביל כל הקבוצה, החבר'ה האירוע המיוחד כמו מסיבת רווקים וכן הלאה. אבל איך בוחרים למי לתת גרביים מצחיקות? הדרך הטובה ביותר היא כמובן לתת מתנה כזאת למישהו שמכירים אישית ויודעים מהו הטעם שלו ולכן בחירת פריט מסוים נכונה לו מאוד. אם אתם גם יודעים שההומור של שוגיס מתאים לו זה עוד יותר טוב. אם לא, הגיע הזמן להכיר לו את ההומור השמח של אנשי האתר ולהכניס אותו לחייו. אולי אפילו תעניקו לו השראה להזמין פריטים מודפסים ושמחים כאלה בעצמו כשהבין כמה זה נחמד לקבל אותם במתנה. אין אחד שלא זקוק לכפכפים או לגרביים גם בארץ חמה כמו שלנו, ורצוי שהם יהיו יפים ומעוצבים. זה נכון גם אם אינכם מכירים אותם אישית. ההיצע של אתר שוגיס פשוט מכוון למכנה המשותף הגדול ביותר של מתנות כמו גרביים מעוצבים, שיכולות להתאים לרבים. יש גם פריטים שהם יותר ניטרליים כמו מצחייה או מגבת חוף או מגן לטלפון או מטריה או כובע לחורף, שבוודאי יתאימו לרבים.

השלימו סט עם: בוקסר עם תמונה

איך עושים את זה?

השלב הבא הוא לבחור תמונה שנראית לכם מתאימה. היא יכולה להיות מצחיקה והיא יכולה להיות רגילה, של הפנים של מי שמקבל את המתנה או של מישהו שאתם יודעים בוודאות שישמח לראות אותם על הפריט שתתנו לו, ואחר כך יש להעלות את הקובץ לאתר. באתר יש הנחיות פשוטות ויש אפשרות לבחירת הדפוס והתבנית והצבעים, ואם בכל זאת יש קושי ואתם רוצים להתייעץ או לתת רעיונות משלכם לעיצוב אישי, תוכלו לעשות זאת בקלות עם אנשי שוגיס לפני בחירת ההדפסה. מכאן, הכל פתוח לקראת טקס הענקת המתנה השמחה.  

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: