עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות מקוריות למורים - מתנות שיגרמו להם לחייך

פורסם בתאריך מרץ 11 2024

מתנות מקוריות למורים - מתנות שיגרמו להם לחייך
אתם ודאי זוכרים את המורים שהשפיעו עליכם במהלך הלימודים. אותו מורים לא רק לימדו אתכם נושאים חדשים אלא גם חיזקו את האמונה שלכם בעצמכם, הקשיבו בשעת צרה או פשוט היו שם בשבילכם. מורים כאלה זכאים להכרה ותודה! אחת הדרכים לעשות זאת היא דרך מתנה קטנה אך משמעותית. אם אתם הורים לילדים ורוצים להעניק מתנות למורים שלהם, זה המאמר הנכון בשבילכם. כאן, תוכלו להבין מהי החשיבות של הענקת מתנות למורה, איך לבחור מתנה למורה לסוף שנה ואירועים אחרים ולקבל רעיונות נהדרים.

 

מהי החשיבות של מתנות למורה?

אהבה, הערכה, תודה - כל אלו הם רגשות שודאי תרצו להעביר למורים של ילדכם. מתנה יכולה להיות דרך נפלאה להביע את כל אלה. היא משדרת למורים שהם עושים עבודה חשובה ומשמעותית ושיש להם השפעה גדולה בחיים של ילדכם. תזכורת מסוג זה יכולה להוות תמריץ משמעותי למורה, במיוחד בתקופה שבה עולם החינוך נתקל באתגרים רבים.

 

איך בוחרים מתנה למורה?

בחירת מתנה למורים היא דרך מעולה להביע הערכה ותודה על ההשקעה, הזמן והמאמץ שהם מקדישים לתלמידיהם. עם זאת, לא תמיד קל לבחור את המתנה הנכונה. הנה מדריך קצר שיעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת למורה:

 

  • סוג האירוע - ראשית, חשוב לדעת מהו האירוע לכבודו אתם מעניקים מתנה. האם אתם רוצים לתת מתנות ליום המורה? או אולי מתנה לסוף שנה? האירוע יכול להשפיע על סוג המתנה. לדוגמה, מתנות לאירועים של יום המורה יכולות להיות יותר סמליות וקשורות למקצוע, לעומת מתנות של סוף השנה שייתכן ויהיו אישיות יותר וישקפו את הקשר המיוחד שנרקם עם המורה.
  • היכרות עם המורה - כדי לבחור מתנה מושלמת, חשוב להכיר את המורה. מה הוא או היא אוהבים? האם יש להם תחביבים מיוחדים, סגנון מועדף או אפילו צורך פרקטי? תשובות לשאלות אלה יוכלו להנחות בבחירת מתנה שתהיה גם אישית וגם מוערכת.
  • שימושיות - מתנה פרקטית היא תמיד בחירה נהדרת. חשבו על פריט שהמורה יכול להשתמש בו ביום יום בכיתה או בבית. זו יכולה להיות מזכרת שתזכיר להם את התלמידים ואת ההערכה שלהם.
  • איכות - השקיעו במתנה איכותית שתחזיק מעמד בטווח הארוך. מוצר איכותי ומותאם אישית, יעשה רושם טוב ויבטא הערכה רבה יותר מפריט רגיל וגנרי. 
  • יצירתיות - מתנה ייחודית, שמשקפת את התלמיד או את הקשר בין המורה לתלמיד, יכולה לעשות את כל ההבדל. זו יכולה להיות מתנה עם הדפסה אישית של תמונה משותפת או ציטוט מקורי. 
  • תקציב - זכרו שהקסם אינו תלוי בסכום שהוצאתם, אלא במחשבה ובהתאמה של המתנה לאדם שמקבל אותה. קיימות מגוון רחב של מתנות מושקעות שלא עולות הרבה כסף. חשוב להתמקד במשמעות של המתנה ולא במחיר שלה.

 

מתנות למורות - רעיונות ייחודיים

היום אפשר למצוא מגוון מוצרים בסגנונות שונים. אך, אם אתם רוצים להעניק מתנה מקורית ובלתי נשכחת - מתנות עם הדפסה אישית יכולות להיות מושלמות בשבילכם. זכרו כי כאשר מוסיפים את הטאץ' האישי, כל מתנה נעשית ייחודית ומשמעותית עוד יותר. הנה מספר רעיונות:

 

  • מתנות מתוקות - תוכלו להזמין קאפקייקס מעוצבים במיוחד עם תמונה של הכיתה, שם המורה או ציטוטים מצחיקים. זו דרך מתוקה ביותר להעביר מסר של אהבה והערכה.
  • בלוק עץ או זכוכית - בלוק עם חריטה אישית יכול לשמש כפריט דקורטיבי בבית או בבית הספר. אפשר להדפיס תמונה, ציטוט, תאריך מיוחד או אפילו ציור שנעשה על ידי תלמידי הכיתה. תוכלו לבחור בגודל ובסגנון שמתאים לכם. 
  • סינר למטבח - סינר עם הדפס אישי הוא מתנה שימושית וחמודה. ניתן להדפיס עליו ציורים מיוחדים או תמונה של הכיתה ולהוסיף משפט מצחיק.
  • פאזל תמונה - תוכלו ליצור פאזל עם תמונה של תלמידי הכיתה או תמונה של יצירת אומנות שנעשתה במיוחד על ידי התלמידים. אין ספק כי זאת דרך מקורית ומהנה לשלב זיכרונות והנאה במתנה אחת.
  • בקבוק מים חמים - מתנה פרקטית ושימושית לימי החורף הקרים! תוכלו להוסיף ציורים, תמונות או כל מסר שיעביר חום ואהבה.
  • פד לעכבר - מתנה קטנה ומלאת מחשבה. אפשר להדפיס תמונות של התלמידים יחד עם המורה ולהוסיף ציטוט שילווה את המורה בכל יום עבודה.
  • מחזיק מפתחות מעוצב - מתנה פרקטית שכולם זקוקים לה! תוכלו להתאים אותו אישית עם משפט מרגש, ציור או תמונה.
  • מארז קיץ - אם אתם מחפשים מתנות למורים לסוף שנה מארז קיץ יכול להיות מושלם! ניתן לכלול במארז כפכפים עם הדפס מיוחד, לונג לים, תיק ושמשייה - כולם עם הדפסה אישית.

 

בחירת מתנה למורה היא הזדמנות נהדרת להראות הערכה ותודה. עם קצת מחשבה, יצירתיות ותשומת לב לפרטים, תוכלו למצוא את המתנה המושלמת שתעשה למורה את היום! אם אתם מחפשים מתנות סוף שנה למורים או מתנות לאירוע אחר, הגעתם למקום הנכון. אצלנו בשוגיס, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שניתן להדפיס עליהם בצורה אישית. לרכישת המוצרים תוכלו להגיע לאחד מהסניפים שלנו או להזמין בקלות ובמהירות דרך האתר הנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בוואטספ: 055-3064083 או במייל hello@shugis.com.  לפרטים נוספים לחצו כאן

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: