עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות מקוריות ליום האישה - לחשוב מחוץ לקופסא

פורסם בתאריך מרץ 11 2024

מתנות מקוריות ליום האישה - לחשוב מחוץ לקופסא
יום האישה - יום שכולו חגיגה של ההישגים המדהימים של נשים בכל תחומי החיים. מה יכול להיות יותר נהדר מלתת ולקבל מתנה ביום כל כך משמעותי? מתנה ליום האישה היא לא רק סימן להערכה, אלא גם דרך מושלמת להראות לנשים בחייכם כמה הן חשובות לכם. מאמר זה יעסוק בחשיבות הענקת מתנה ביום האישה, יספק טיפים לבחירת המתנה ויציע רעיונות נהדרים וייחודיים.

 

מהו יום האישה הבינלאומי?

יום האישה הבינלאומי זה כמו פסטיבל של כוח נשי שחוגגים בכל העולם ב-8 למרץ. זהו יום שבו מראים הערכה לכל הנשים המדהימות ואומרים תודה על כל מה שהן עושות. זה יום של הכרה במאבקים שעברו ועוברות נשים לאורך ההיסטוריה והתמיכה במאבק למען שוויון וצדק. יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מושלמת להראות לנשים בחייכם כמה אתם מעריכים אותן. מתנות ליום האישה הבינלאומי יכולות להיות פיזיות או אולי סמליות יותר כמו כרטיס ברכה עם מסר מרגש. חשוב לזכור, יותר מהמתנה עצמה, זה המחשבה והאהבה שמאחוריה.

 

איך בוחרים שי ליום האישה?

בחירת מתנה ליום האישה היא משימה שדורשת תשומת לב, חשיבה ובעיקר המון אהבה. כדי לבחור מתנה נכונה, כדאי שתקחו בחשבון בחשבון כמה גורמים:

 

  • מידת הקרבה - אחד הגורמים החשובים ביותר הוא מידת הקרבה שלכם לאישה לה אתם מעוניינים להעניק את המתנה. בת זוג, אמא, אחות, חברה טובה או עמיתה לעבודה - לכל אחת תתאים מתנה שונה. מתנה לאישה קרובה יכולה וצריכה להיות אישית יותר, בעוד שלעמיתה לעבודה יכולה להתאים מתנה סמלית יותר אך עדיין עם מחשבה.
  • מקוריות - כולם אוהבים לקבל מתנה שמראה שחשבו עליהם במיוחד. מתנה מקורית ליום האישה יכולה להיות חפץ שמחובר לתחביב או עניין אישי שלה, כמו פד לעכבר שישמש אותה בזמן העבודה במשרד או סינר מטבח עם הדפס אישי אם היא אוהבת לבשל.
  • איכות המוצרים - זכרו תמיד שאיכות חשובה מכמות. מוצר איכותי שיחזיק מעמד במשך זמן רב יותר יזכיר לה בכל יום את תשומת לב שהקדשתם לבחירה.
  • הפתעה - מתנה שמגיעה בהפתעה יכולה להכפיל את השמחה. חשבו על דרך מקורית להעניק את המתנה, אולי במסגרת פעילות משותפת או דרך משלוח מיוחד.
  • תקציב - לפני שאתם מתחילים בחיפוש, חשוב שתדעו כמה אתם מוכנים להשקיע על המתנה. יש המון אופציות מדהימות בכל טווח מחירים. זכרו שהמחשבה שבבחירת המתנה חשובה, לא המחיר שלה.

 

רעיונות למתנה ליום האישה

יום האישה מגיע, וזה הזמן לחגוג עם הנשים המיוחדות בדרך כל כך אישית ומרגשת. אם אתם מחפשים מתנות קטנות ליום האישה, הגעתם למקום הנכון. מתנות בהדפסה אישית יכולות להיות בחירה מושלמת ובלתי נשכחת. הן כמה רעיונות נהדרים:

  • מארז קאפקייקס - דמיינו קאפקייקס עם הדפסים מתוקים כמו פרצופים של אנשים אהובים בעיצוב מיוחד. זאת לא רק מתנה מתוקה וטעימה, אלא גם אישית וייחודית.
  • מגן לפלאפון - בעידן של היום, אין אדם שאין לו טלפון סלולרי. מגן לפלאפון עם פרצופים או תמונה אהובה במיוחד, ילווה את מקבלת המתנה בכל יום ובכל שעה.
  • פד לעכבר - האם יש תמונה משותפת שלכם שהיא אוהבת במיוחד? הדפיסו אותה על פד לעכבר שישמש אותה בעבודה במשרד או בבית. כך, תוכלו ללוות אותה כל הזמן.
  • סינר מטבח - תתארו לכם את תגובתה כשתכין ארוחה ולפתע תגלה את הפרצוף שלה מודפס על הסינר בתוספת משפט מצחיק או מרגש. זו דרך נפלאה להוסיף חיוך לכל בישול!
  • מצעים - לקום בבוקר עם חיוך? זה בהחלט אפשרי כשמתעוררים לצידם של פרצופים אהובים. המצעים אלו אמנם יהפכו כל יציאה מהמיטה לקשה עוד יותר, אבל בצורה הכי חיובית שיש.
  • גרביים - כי אין כמו להתחיל את היום ברגל ימין עם מלא פרצופים! זו מתנה שלא רק תחמם את הרגליים אלא גם את הלב.
  • מגבת - מתנה שתגרום לכל יציאה מהמקלחת להרגיש כמו חיבוק חם ואוהב. הפרצופים המודפסים יכולים להזכיר לה כמה היא אהובה ומיוחדת.
  • שמיכה - עם המתנה הזאת היא יכולה להתכרבל עם כל האנשים האהובים, גם כשהיא לבד. זה כמו חיבוק גדול וחם שמחכה עבורה בכל רגע.
  • מארז קיץ - כולל שמשייה, כובע, שמיכת חוף וכפכפים. הדפסת פרצופים על כל אחד מהם תגרום לכל יציאה לחוף הים או הבריכה להרגיש חמימה מתמיד.
  • בלוק עץ או זכוכית - אפשר להדפיס תמונה מיוחדת ולהוסיף ציטוט מצחיק או מרגש. זאת יצירת אמנות שאפשר להניח בכל פינה בבית או במשרד!
  • בקבוק מים חמים - פתרון מושלם לימי החורף הקרים. בקבוק שלא רק יחמם אותה אלא גם יזכיר לה כמה היא אהובה.
  • כיסוי עיניים - רוצים להפוך את הרגעים שלפני השינה לעוד יותר מיוחדים? מחפשים חפץ שילווה אותה גם בטיסה? כיסוי עיניים שעליו מודפסים הפרצופים שלכם או שלה בעיצוב ייחודי יכול להיות מתנה נהדרת!

 

זכרו, זה לא רק החפץ שאתם נותנים באופן חומרי, אלא המחשבה והזמן שהשקעתם בבחירה והתאמה אישית של המתנה. אם אתם מחפשים מתנה ליום האישה, אצלנו בשוגיס, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שניתן להדפיס עליהם בצורה אישית. לרכישת המוצרים תוכלו להגיע לאחד מהסניפים שלנו או להזמין בקלות ובמהירות דרך האתר הנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בוואטספ: 055-3064083 או במייל hello@shugis.com. לפרטים נוספים לחצו כאן

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: