עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות מקוריות לחברה - יותר מסתם מתנה

פורסם בתאריך מרץ 11 2024

מתנות מקוריות לחברה - יותר מסתם מתנה
בעולם שבו הזמן נע כל כך מהר והחיים מתמלאים באינסוף משימות ואתגרים, מתנות יוצרות רגעים קסומים. הן אינן רק חפצים, אלא גשרים של רגשות, המחברים בין לבבות ומעמיקים את הקשרים בין אנשים. מדוע חשוב להעניק מתנות לחברים? איך בוחרים מתנות לחברה הכי טובה? אילו מתנות כדאי לבחור? כל התשובות במאמר זה. 

 

החשיבות של מתן מתנות לחברים

חברות בנויה על רגעים של שמחה משותפת, צחוק ותמיכה. לחברים טובים יש את הכוח להאיר את החושך בשעות קשות ולחגוג יחד את הרגעים השמחים. לכן, הענקת מתנה לחברה טובה היא מנהג חשוב ביותר, שלא עוסק רק בחומר, אלא בהבעת הערכה ואהבה. הנה מספר סיבות להעניק מתנות:

 

  • הבעת הערכה -  לפעמים, בתוך המירוץ של החיים, חברים טובים נתפסים כמובן מאליו. מתנה היא דרך נהדרת לומר "אני מעריכה אותך" - זה יזכיר לה כמה היא חשובה לכן. ולא, זה לא חייב להיות משהו יקר ערך. לפעמים, המתנות הכי פשוטות שהושקעה בהן מחשבה, הן אלו שמשאירות זיכרון לנצח. 
  • חיזוק הקשר - בכל קשר, ההשקעה ההדדית היא המפתח להמשכיות של החברות. כאשר אתן מעניקות מתנות לחברה, אתן מראות לה שאתן חושבות עליה ומוכנות להשקיע משאבים (זמן, מחשבה וכסף) בשבילה.
  • הפתעה - אין כמו ההפתעה של רגע קבלת מתנה, במיוחד כשהיא באה מחברה טובה. היכולת להפתיע ולהביא שמחה לחייהם של אחרים היא ערך עליון!

 

איך לבחור מתנה לחברה?

רגע לפני שאתן בוחרות מתנה, חשוב שתקחו בחשבון מספר שיקולים: 

 

  • סוג הקשר - לפני שאתן חושבות על המתנה עצמה, חשוב שתשאלו את עצמכן מהו סוג הקשר עם החברה. קחו בחשבון כי מתנה לחברה הכי טובה לא בהכרח תהיה זהה למתנה לחברה רחוקה יותר. 
    • לחברה קרובה, ניתן לבחור מתנה אישית ומשמעותית יותר, שתשקף את הזיכרונות והחוויות המשותפות שלכן.
    • מתנות לחברה רחוקה יותר יהיו כלליות יותר, אך עדיין עם מחשבה.
  • הסיבה למתן המתנה - התאימו את סוג המתנה לאירוע. זכרו כי יש הבדל בין מתנה לחברה ליום הולדת ובין מתנה סמלית שמראה אהבה והערכה. 
  • התאמה אישית - ככל שהמתנה תהיה מותאמת יותר לאישיות, העדפות וצרכים של החברה שלכן, כך היא תהיה משמעותית יותר עבורה. תוכלו לבחור מתנה שקשורה לתחביבים שלה, סגנון אישי או צורך ספציפי שיש לה.
  • יצירתיות וייחודיות - בחרו במתנה מיוחדת ומקורית. תוכלו ליצור מתנה בעצמכן או לקנות מתנה בעיצוב אישי שלא ניתן למצוא בקלות בכל חנות.
  • איכות ועמידות- מתנה איכותית היא לא רק כזו שנראית טוב כשהיא חדשה, אלא גם כזו שתחזיק מעמד עם הזמן. בחירה במתנה באיכות גבוהה מראה על כך שחשבתן על החברה שלכן לטווח הארוך, ואתן רוצות שהיא תהנה ממנה כמה שיותר.
  • תקציב - קבעו תקציב מראש ובחרו מתנה בהתאם. חשוב לזכור שהמחשבה וההתאמה האישית של המתנה חשובות יותר מהעלות. לעיתים, דווקא הדברים הקטנים והאישיים הם אלו שעושים את כל ההבדל.

 

רעיונות למתנה לחברה

בעידן שבו החיפוש אחרי המתנה המושלמת הפך למשימה מאתגרת יותר מתמיד, מתנה עם הדפסה אישית היא דרך מצוינת להוסיף טאץ' אישי ולהראות כמה אתן מעריכות ואוהבות את החברות שלכן. אם אתן מחפשות מתנות ליום הולדת לחברה או מתנות קטנות וסמליות, הנה מספר רעיונות מנצחים: 

 

  • מתנות לבית ולנוחות אישית - 
    • שמיכות ומצעים - מה יכול להיות יותר נעים מלהתכרבל תחת שמיכה רכה או להיכנס למיטה עם מצעים מפנקים? שמיכה או סט מצעים עם הדפס אישי או תמונות של זיכרונות משותפים יכולים להיות מתנה מדהימה שתוסיף חמימות לחדר השינה שלה.
    • כיסוי עיניים לשינה - עיצוב אישי של כיסוי עיניים לשינה, עם הדפס רגוע או עיצוב מצחיק, יכול להיות מתנה מקורית ושימושית במיוחד.
    • בלוק עץ או זכוכית - מתנה מרגשת שיכולה לשדרג כל פינה! בחרו בתמונה משותפת והפכו אותה ליצירת אמנות. זו דרך נהדרת לשמר זכרונות ולהפוך אותם לחלק מהמרחב האישי בבית או במשרד.
  • טקסטיל ואקססוריז - אם אתן רוצות להעניק לחברה פריטים פרקטיים לחיי היום יום, אפשר ליצור גרביים, כפכפים, כובעים או תיקים עם הדפסים ומצחיקים. דמיינו את הפרצופים של שתיכן מודפסים על גרביים או על תיק לים - אין ספק שמדובר במתנה ייחודית ובלתי נשכחת. 
  • טכנולוגיה - בעידן הדיגיטלי, מגן פלאפון הוא אביזר פרקטי שיכול ללוות את החברה יום יום. הדפסה של תמונה משותפת או ציטוט מצחיק תזכיר לה אתכן בכל מקום. 
  • פריטים לים ולחוף - אם הקיץ מתקרב ואתן רוצות לפנק את החברה עם סט מושלם לים - כפכפים עם הדפס אישי, שמיכת ים עם עיצוב מיוחד ותיק ים מעוצב אישית יכולים להיות השילוב המנצח לכל יציאה לחוף. על כל פריט אפשר להדפיס תמונה, ציטוט או אפילו עיצוב שנוצר במיוחד בשבילה.

 

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא שהמתנה תינתן מתוך אהבה והערכה. עם קצת יצירתיות, תוכלו למצוא את הדרך להביע הערכה בצורה הכי מושלמת שיש. אם אתן מחפשות מתנות ליום הולדת לחברה הכי טובה או מתנות קטנות וסמליות, הגעתן למקום הנכון. אצלנו בשוגיס, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שניתן להדפיס עליהם בצורה אישית. לרכישת המוצרים תוכלו להגיע לאחד מהסניפים שלנו או להזמין בקלות ובמהירות דרך האתר הנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בוואטספ: 055-3064083 או במייל hello@shugis.com. לפרטים נוספים לחצו כאן

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: