עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות מקוריות לאמא - מתנות שלא תמצאו בשום מקום אחר

פורסם בתאריך מרץ 11 2024

מתנות מקוריות לאמא - מתנות שלא תמצאו בשום מקום אחר
בעולם שבו כולם רצים ממקום למקום, עסוקים בלוחות זמנים צפופים ומוצפים במטלות, יש משהו קסום ברגע שבו עוצרים לרגע, כדי לחשוב על האנשים החשובים בחיים. מתנות הן הדרך המושלמת להביע אהבה, הערכה או להגיד תודה. זכרו, לא צריך לחכות למאורע מיוחד כדי לתת מתנה! מאמר זה יתמקד באישה החשובה ביותר - אמא! למה חשוב להעניק לאמא מתנה? איך לבחור את המתנה המושלמת? אילו רעיונות ייחודיים יעלו חיוך על פניה? כל התשובות במאמר זה.

 

מהי החשיבות של מתנות לאמא?

כל אמא עושה את הטוב ביותר בשביל הילד שלה - מלמדת אותו לצעוד בעולם הגדול ותמיד מעניקה לו חום, אהבה ותמיכה. מתנה היא הזדמנות נפלאה לומר "תודה" על כל הדברים, הקטנים והגדולים, שאמא עושה; החיבוק החם, האוזן הקשבת ואותן עצות זהב שרק היא יכולה לתת. אמא לא מקבלת רק את החפץ שקניתם לה; היא מקבלת את הרגע, את האהבה ואת המחשבה שהושקעו במתנה. זה יכול להיות הרגע המתוק ביותר שתזכור בשנים הבאות! מתנה ייחודית הופכת להיות חלק מתוך הסיפור המשפחתי.

 

איך לבחור מתנה לאמא ליום הולדת?

מחפשים את המתנה המושלמת ליום ההולדת של אמא, כזו שתגרום לה לחייך ותרגיש לה מיוחדת? הנה מספר טיפים שכדאי לזכור:

 

  • צרכים אישיים - קודם כל, חשבו על ההעדפות והצרכים של אמכם. האם יש לה תחביבים מיוחדים? סגנון ייחודי? כל דבר שהיא אוהבת יכול לשמש כמקור השראה נהדר למתנה שתתאים לטעם האישי שלה.
  • מקוריות - במקום לבחור במתנות כלליות שכל אחד יכול לרכוש, מתנה מקורית לאמא, תראה שהשקעתם מחשבה ומאמץ בתהליך הבחירה.
  • התאמה אישית - אם אתם רוצים לתת לאמא מתנה בלתי נשכחת, כדאי שתוסיפו טאץ' אישי כמו תמונה או משפט שמאפיין את הקשר ביניכם. חשבו על הדברים הקטנים שיכולים להפוך את המתנה לייחודית עבורה.
  • איכות המוצר - כשאתם בוחרים מתנה, חשוב לשים לב לאיכות. מתנה באיכות גבוהה תחזיק מעמד לאורך זמן, כך שאמא שלכם תוכל להנות ממנה שנים רבות. אם אתם לא בטוחים לגבי האיכות, קראו ביקורות או בקשו המלצות מחברים.
  • תקציב - לפני שאתם "קופצים" למים, כדאי לחשוב כמה אתם מוכנים ויכולים להוציא על המתנה. לא צריך להוציא הון כדי למצוא מתנה מדהימה ומשמעותית. לפעמים הדברים הקטנים והמחשבה שמאחוריהם הם אלה המשמעותיים באמת.

 

מתנות ליום הולדת לאמא בהתאמה אישית

אין ספק שזאת יכולה להיות משימה מאוד מאתגרת למצוא מתנה לאמא שיש לה הכל. אז אם גם אתם תוהים מה לקנות לאמא ליום הולדת, כדאי שתדעו שמתנות בהדפסה אישית הן הדרך האידיאלית להראות לאמא כמה אתם מעריכים ואוהבים אותה. הנה מספר רעיונות ייחודיים:

  • בלוק עץ או זכוכית - כל אמא אוהבת להסתכל על התמונות של הילדים שלה. הדפסה תמונה משפחתית אהובה על בלוק עץ חמים או זכוכית מבריקהיכולה להיות מתנה מושלמת עבורה.
  • מחזיק מפתחות - כל פעם שאמא תוציא את המפתחות, היא תחייך. מחזיק מפתחות עם תמונה משפחתית בתוספת משפט מצחיק או מרגש יהפוך כל יציאה מהבית לקסומה יותר.
  • מגן לפלאפון - בעידן בו הולכים לכל מקום עם הטלפון הנייד - אין מתנה יותר פרקטית ממגן לפלאפון. עכשיו, דמיינו מגן עם פרצופים או תמונה אהובה שישמור לא רק על המכשיר, אלא על החיוך שלה בכל מקום אליו היא תגיע.
  • סינר למטבח - תארו לכם את אמא לובשת סינר מעוצב בפרצופים שלה או שלכם בזמן שהיא מכינה את המנות האהובות. אפשר להוסיף גם משפט ייחודי רק לה.
  • מצעים - אין דבר יותר מפנק ממצעים עליהם מודפסים הפרצופים שלכם בתוך עיצוב של לבבות, חד קרן או חמניות - זה כמו לישון בתוך ענן של חיבוקים בכל יום!
  • כיסוי עיניים: כיסוי עיניים עם הפרצוף שלה או שלכם מודפס עליו? זו הפתעה שתגרום לה לחייך חיוך גדול רגע לפני שהיא נרדמת.
  • גרביים - מי אמר שגרביים צריכים להיות משעממים? גרביים עם הדפסים משעשעים או משפטים מצחיקים יזכירו לה, בכל צעד, כמה אתם אוהבים אותה.
  • מארז קיץ - הקיץ מתקרב? הזמינו לאמא מארז קיץ של מוצרים בהדפסה אישית; שמשייה, כפכפים, כובע, לונג לים ועוד. זאת לא רק מתנה פרקטית אלא מתנה שתעלה על פניה חיוך בכל פעם מחדש.
  • קאפקייקס - דמיינו את התגובה המתוקה והמופתעת של אמא שלכם כשהיא תפתח את הקופסא ותמצא בה קאפקייקס עם הפרצוף שלה או שלכם מודפסים עליה. לא יהיה לה מתוק רק בטעם, אלא גם בלב.

 

כל אחת מהמתנות מספרת סיפור של אהבה וזיכרונות משותפים. זה לא רק מה שאתם נותנים באופן חומרי, אלא המחשבה והזמן שהשקעתם בבחירה והתאמה אישית של המתנה, שיעשו את ההבדל הגדול בעיני אמא. אם אתם מחפשים מתנת יום הולדת לאמא, אצלנו בשוגיס, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שניתן להדפיס עליהם בצורה אישית. לרכישת המוצרים תוכלו להגיע לאחד מהסניפים שלנו או להזמין בקלות ובמהירות דרך האתר הנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בוואטספ: 055-3064083 או במייל hello@shugis.com.  לפרטים נוספים לחצו כאן

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: