עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות לנשים הן אתגר

פורסם בתאריך מרץ 31 2022

מתנות לאישה

 

קל להעלות חיוך על פנים של אישה – קונים לה מתנה שאומרת לה הרבה יותר מאשר הערך של הפריט עצמו. אפשר לעשות זאת בקלות בימינו על ידי הדפסה של פרצוף או של תמונה של מישהו שהיא אוהב במיוחד, או להדפיס לה אמירה אישית שמרגשת אותה. האמירה הכי אישית שיכולה להיות למעשה היא הדפסת הפנים שלה על פריט לבוש או פריט שימושי כלשהו, מה שיעלה על פניה חיוך כל הזמן ובזאת השגתם את המטרה. אנחנו בשוגיס מתמחים בהדפסה על מתנות כאלה לכל מטרה ולכל אירוע ולכן יכולים להציע לכם מגוון של הדפסות ושל פורמטים שונים שיכולים להתאים לפריטים שונים שתרצו בוודאי לתת במתנה. זה יכול להתחיל בכיסוי לטלפון ולהגיע עד כפכפים לים עם לונג מודפס ומושקע, וזה יכול להיות הסט הכי מגניב ומשעשע שתוכלו לתת במתנה לאישה.

מתנות לנשים הן אתגר

אנחנו יודעים שמתנות לנשים הן אתגר, במיוחד כאשר מדובר בחברה הכי טובה או במישהי שאתם רוצים להרשים מאוד ולהשפיע עליה לחבב אתכם. לכן, אנחנו מציעים להשתמש באמצעי הכי יעיל אי פעם כשבוחרים מתנות לאישה – להוסיף הומור ואופטימיות במנות גדושות וצבעים בהירים. רק כך אפשר להבטיח שהמתנה שלכם היא בדיוק מה שהיא תאהב לקבל ואפילו תשמח להשתמש בזה. אתם יודעים שקלעתם למטרה כשאתם רואים אותה מסתובבת עם החולצה שעליה מודפס החתול שלה או לבושה בגרביים שהפנים שלה מתנוססות עליהם למלוא אורכם. זה בדיוק מה שהיא הייתה רוצה לקבל ואנחנו בשוגיס יודעים זאת משום שיש לנו הזמנות מקסימות עם הדפסים אישיים שנשים ישמחו לראות על כל פריט לבוש שלהן. אין גבול לדמיון שאפשר לנצל כדי למצוא דרך יפה להדפיס תמונות ואמירות אישיות על מתנות לאישה.


מה אפשר להדפיס?

אם יש לכן חברה שאתם יודעים בדיוק מה היא אוהבת, מגלידה פונטש בננה ועד האחיינים המקסימים שלה, או שאתם יודעים שאין משהו שאהוב עליה יותר מאשר התמונות שהיא מעלה לאינסטוש כי היא משקיעה בהן הרבה מחשבה, למה לא להפתיע אותה בחולצת טריקו או בשמיכה או מצעים או לונגי מושקע כלשהו שעליהם מודפסים כל התצלומים שהיא באמת רוצה להנציח? זאת הרי מתנה נהדרת שתחזיק מעמד שנים והיא תמיד תתגאה בה. זאת גם הסיבה שבשוגיס אנחנו מקפידים להדפיס באיכות מעולה שמחזיקה מעמד שנים רבות מבלי לדהות, בדיוק כדי שתרצו להשתמש בזה כדי להנציח רגעים ותמונות יפות. מבחינתנו, הרעיונות הם שלכם, הביצוע המוקפד הוא שלנו.

להתחיל יום בחיוך

אין דבר יפה מזה, להתחיל יום בחיוך. זה יכול לשנות מצב רוח, להגביר פרודוקטיביות ואופטימיות ואפילו לתת לנו הרגשה שהכל יהיה בסדר אם יש מי שחושב על ההנאות הקטנות בחיים ומוכן להשקיע בהן רגע של מחשבה. זה מה שחשבנו לעצמנו כשהתחלנו לתכנן את הדרך שבה אנחנו מציעים לכם להדפיס מתנות לנשים או לכל אחד אחר בדרך הקלה והפשוטה הזאת. מלבד הקובץ שאתם צריכים באיכות טובה להדפסה, בחרו פריט כלשהו מתפריט המתנות שלנו ואת הכמות ואנחנו כבר נדאג לזה שהמתנה תגיע אליכם בזמן. אנחנו משתמשים בצבעוניות העליזה והשמחה בעיקר משום שזה משתלב יפה במוטיבים השונים שאנחנו מוסיפים למתנות אבל אתם יכולים לתת לנו רעיונות משלכם ונשתדל למלא אותם.

ללבוש את עצמך בחיוך

אומרים שהפריטים הכי אינטימיים ללבישה חייבים להיות הכי נעימים גם מבחינת התחושה הפנימית ואין דבר שיותר מתאים לזה מתחתונים או גרביים עם הדפס של הפרצוף הכי אהוב עלייך, ואנחנו מקווים שזה יהיה תמיד הפרצוף שלך, משום שאהבה עצמית היא הכי חשובה. אם אתם שמחים לתת מתנה משעשעת עם משמעות, למה לא לחשוב על מתנה כמו תחתונים שיש עליהם פרצוף שמח ומחייך של מקבלת המתנה? זוהי באמת מתנה שתגרום לה להרגיש טוב עם עצמה ותשמח אותה. זה בוודאי יהיה מעניין להסתובב עם גרביים שעליהם פרצופים שלה אחד ליד השני והיא תחייך בגללם כל היום. אנחנו בשוגיס מציעים גם פריטים נוספים כמו כפכפים לבית ולים, כובע נוח ללבישה, מסכה לעיניים ואפילו בקבוק חם, פריט חיוני לכל אישה שזקוקה לתוספת חום בעונה הקרה. זה בוודאי מתאים כמתנה איכותית שתרצו לראות ולקבל בעצמכם, אבל בואו נתחיל בלבחור אותה לחברה הכי טובה.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: