עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות לגבר: התאמת המתנה המושלמת עבורו

פורסם בתאריך ינואר 31 2022

מתנות לגבר

אם ניקח רגע של כנות עם עצמנו אנו נגלה שאחד האתגרים הגדולים ביותר היא בחירת מתנה לגבר, אין זה משנה אם את בוחרת לבן הזוג שלך, לחבר ילדות או לבן משפחה בחירת המתנה היא מלאכת מחשבת של ממש. כשאנחנו מדברים על עולם המתנות יש לנו את האפשרויות הרגילות והבנאליות כמו בושם, צמיד או אפילו שרשרת, סביר להניח שלגבר יש אלף כאלה ורובם גם לא בשימוש. שוגיס בשנים האחרונות הצליחה לשבור את עולם המתנות הבנאליות ומספקת עבורכם עולם שלם של מתנות איכותיות, מקוריות עם מלא שמחה ואור.


תגידו שלום לעולם ההדפסות: הטרנד הבולט בעולם המתנות

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים מוותרים על המתנות הבנאליות ועוברים למתנות מותאמות אישית הרבה יותר, אחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות הוא עולם ההדפסות. כתוצאה מהרצון להתחדש, לא "לשחזר" מתנות שנה אחר שנה ולתת מתנה איכותית עם מסר אמיתי לגבר אנו רואים עלייה ניכרת בעולם ההדפסות, עולם זה הוא אחד העולמות הצבעוניים והססגוניים ביותר מאחר וניתן לעצב לא מעט מוצרים בהתאמה אישית עם לא מעט ציניות, הומור, מסרים נסתרים והמון אהבה אמיתית.

הדפסה על בוקסר: לכי איתו לכל מקום

לפני שאנחנו מתחילים חשוב לנו לציין משהו אחד חשוב, מדובר באחת המתנות הטובות ביותר שהגבר שלך יכול לקבל. שוגיס רוצה לגלות לכם סוד קטן – גברים לא קונים תחתונים. אין זה משנה מה הגיל שלהם, מה התחביבים, במה הם עובדים, הם פשוט מכירים את מלאכת קניית התחתונים. נסי לחשוב מתי בפעם האחרונה ראית את הגבר שלך מגוון עם תחתונים חדשים(זה כמעט ואף פעם לא קורה). הדפסה על בוקסר נחשבת למתנה מקורית ובלתי נשכחת, יחד עם זאת את יכולה לשלב לא מעט אלמנטים קומיים על הבוקסר: לצרף תמונה מצחיקה שלך על הבוקסר, אמירות ציניות, בדיחות אישיות וכל דבר העולה על רוחך. אנחנו מתקשים להאמין כי יש גבר שלא היה רוצה לקבל בוקסר בהקדשה אישית.

"כי נעליים קונים מהר, וגרביים לא חסר": עם שוגיס באמת לא חסר

עולם ההדפסות הוא עולם מגוון וגדול, אחד מן המתנות המקוריות שאתם יכולים לתת לגבר הוא גרביים בהתאמה אישית. מתנה זו מתאימה לבת זוג הרוצה לעצב גרביים עם פרצוף בהתאמה אישית, חברים קרובים שרוצים להעביר מסר מצחיק ושנון לגבר ו/או אפילו מתנה משפחתית לגבר המשתחרר. ניתן להדפיס על הגרביים כל דבר אשר עולה לכם בראש, אין פלא שמתנה זו הפכה לאחת המתנות הנרכשות ביותר בחנות המוצרים של שוגיס.

איתו גם בימים קרים: בקבוק מים חמים

כשאנחנו קונים מתנה לגבר אנחנו עומדים בפני כמה אפשרויות מרכזיות, אפשרות ראשונה היא לרכוש לו מתנה שסביר להניח שישתמש בה פעם אחת(לעיתים אף מחוסר נעימות) והיא תיזרק בהמשך בבית שלו, אפשרות שנייה היא לרכוש לו מתנה העונה לו על צורך מסוים אך באותה הנשימה מצליחה לדייק יחד עם עיצוב בהתאמה ואמירה אישית. בקבוק מים חמים הוא אחד הטרנדים הבולטים בעולם בימי החורף הקרים, בקבוק זה הוא למעשה בקבוק אשר ממולא במים חמים ומטרתו העיקרית היא לחמם את הגוף, ניתן להשתמש בו בכל מקום בו תרצו – בעבודה, בבית מתחת לשמיכה, בקולנוע, במסעדה טובה. כמו כן, לא רק "חימום" הגוף הוא הנושא פה, תוכלו לעצב בהתאמה אישית ולהוסיף הקדשה, פרצוף מצחיק של בת הזוג ו/או חברים, בדיחה משותפת וכו'.

עיצוב המקדש הפרטי שלכם: מצעים עם פרצוף בהתאמה אישית

אם אנחנו נכנסים לעובי הקורה אנו מגלים כי המקדש הפרטי של הגבר שלכם בבית הוא חדר השינה(ו/או חדר האוכל בשעות מסוימות), חדר השינה הוא המקום בו אנו נחים מכל נבכי היום ומוצאים מעט מקום להתחבר לעצמנו. אחד הטרנדים הבולטים והמובילים בשנים האחרונות הוא רכישת מצעים עם פרצוף בהתאמה אישית, אך לא רק פרצוף – כל אמירה, בדיחה צינית עם מעט קורטוב של הומור ואפילו תמונות של הכלב שלכם יכולה להיות אפשרית. אפשר להעביר לא מעט חוויות רומנטיות דרך המצעים שלכם, מדובר באחת המתנות המפנקות, האיכותיות והמחברות ביותר. אגב, אם אתם שואלים אותנו – זו לגמרי מתנה ששני הצדדים נהנים ממנה.

מארזי מתנות: התאימו מתנה לגבר בהתאמה אישית

שוגיס מבינה את הצורך בהתאמה אישית של מתנות לגבר לצרכים שונים, לא מעט פעמים אנו נרצה לרכוש מספר פריטים והדרך הטובה לעשות זאת בצורה הנראית יוקרתית היא רכישת מארז מתנות עם המוצרים המובילים ביותר בעולם ההדפסה. לפיכך שוגיס נותנת לכם את האפשרות לבחור מתנות לגבר מתוך היצע לא קטן:

  • מארזי מתנות לגבר
  • מארזי מתנות ליום הולדת
  • מארז מתנות לעובד המצטיין
  • מארזי מתנות לחג
  • מארז לחבר הכי טוב
  • מארז למשתחרר


בכל אחד מן המארזים השונים באתר שלנו תוכלו למצוא את המוצרים הנמכרים והאיכותיים ביותר בעולם ההדפסות, כמו כן – שוגיס מאמינה כי לפעמים ישנם חבילות שלא עונות על הצורך ומזמינה אתכם ליצור קשר לשם בניית חבילה בהתאמה אישית במיוחד בשבילכם, זה הזמן שלכם לרגש.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: