עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות לאישה - החשיבות של אקססוריז מותאמים אישית

פורסם בתאריך יוני 01 2022

מתנות לאישה


אקססוריז הם קטגוריה מעניינת מאוד בכל מלתחה ובכל סגנון של לבוש. למעשה, אין אחת שלא משתמשת בהם בשילוב כלשהו, בין אם הם מציפים את העין בגודש ובין אם מדובר בסגנון מאופק. יש מי שלא אוהבת את העומס של פריטים קטנים שנוספים לתלבושת העיקרית ויש מי שזה משמח אותה. זה לא רק עניין של סגנון וטעם אלא גם קשור להזדמנות, לאירוע, לעונה ולזמן שבו יוצאים ומעדיפים זאת. מה שבטוח הוא שזה כמעט הכרחי ללכת עם אקססוריז שיכולים להיות פריטים שימושיים או פריטים שמיועדים לנוי.

מבחר האקססוריז של שוגיס

אין כמעט אישה שאינה מחזיקה בביתה כמה כאלה ולכן שוגיס גם מציעה לכל לקוחה שלה מבחר גדול של אקססוריז מעוצבים אישית. יש רעיון מסחרי, אמנם, אבל גם יש קונספט נפלא שעומד מאחורי הרעיון הזה והוא להתאים אישית את האבזרים האלה לאופי, לאירוע, לטעם האישי ולסגנון, ובעיקר כדי להוסיף טעם מעניין לכל תלבושת והופעה. הפעם נעסוק בהם כדי להבין יותר טוב למה כשהם מעוטרים בהדפסות אישיות מתנות לאישה כאלה הן בחירה מומלצת על ידי שוגיס אפילו כרכישה אישית לשדרוג הסטייל.

מה אנחנו יודעים על אקססוריז?

במלתחה של כל אישה אקססוריז יכולים להיות המוקד בכל מלתחה ויכולים להיות התבלין של כל אאוטפיט. אין חוקים ברורים לגמרי משום שזה תלוי מאוד באישיות שלכן ועד כמה אתן אוהבות להתאבזר. האבזרים המקובלים וההכרחיים הם כמובן שעון, תכשיטים במינון מותאם אישית, נעליים ותיקים, צעיפים ומטפחות, כובעים ומצחיות, גרביים וגרביונים, כתפיות וחגורות ועוד. כל מה שהולך מעל הבגד ונמצא על גוף בהתאמה למה שאתן לובשות הוא אבזור שנעשה לפי הצורך והטעם. גם מבחינת שוגיס וגם מבחינת אנשי המקצוע של האופנה מדובר לא רק בהתאמה אופנתית של מתנות לאישה בצבע, גודל וחומרים אלא גם בביטוי המדויק לאישיות שלכן, לאווירה שאתן רוצות ליצור וגם למראה המדויק שיעשה את האפקט הנכון.

איך הופכים מתנות לאישה לאישיות?

פרסונליזציה נעשית על ידי תוספת של משהו אישי לפריט שהופכת אותו לשלכן בלבד, כמו הדפסת תמונה איכותית שלכן או של מישהו חשוב לכם או משהו שאתן אוהבות ורוצות לנצל כדי לעצב לעצמכן פריטים מעוצבים בעזרתו. זה יכול להתקבל על ידי בחירת הפריט עצמו, המותג והלוגו, זה יכול להתקבל על ידי העיצוב המיוחד, הצבעים והחומרים, וזה יכול להיעשות גם על ידי תוספת מיוחדת שהיא אישית ופרטית מאוד ויכולה להיות משהו שהוא ייחודי לכם כסימן היכר. כאן נכנסים אנשי שוגיס לתמונה ומציעים לכן מיתוג אישי באקססוריז שתוכלו להכין לעצמכן בהדפסה אישית של תמונות על הפריטים האיכותיים שמוצעים, כדי שתוכלו להפוך אותם לאמירה אישית. אמירה זאת נוספת להופעה הכללית שלכן ולכן היא ייחודית רק לכן ולא תראו אותן על מישהי אחרת.

למה להדפיס לעצמכן אקססוריז מעניינים?

אנחנו אוהבים לתת מתנות לכולם אבל את עצמנו אנחנו שמים בסוף הרשימה ולא מנצלים בדרך כלל את האפשרות כדי להתעדכן ולהצטייד באקססוריז משלנו עם הדפסות שאנחנו אוהבים. נכון, מדובר בפריט עם פרוצדורת הדפסה שנמצאת בעיקר בתעשיית המתנות, אבל לא הגיע הזמן לפנק גם את עצמכן במתנה אישית מודפסת שתוכלו ליהנות ממנה ולא רק לתת במתנה לאחרים? בכלל, מתי בפעם האחרונה נתתן מתנות לאישה לעצמכן או למישהי אחרת, שהיא אישית לגמרי, מבטאת משהו מההומור שלכן ומתאימה לכן בדיוק לכל שעות הפעילות הכיפית שלכן?

איך זה מתבצע?

כדי להדפיס מתנות לאישה יש לבחור תמונה שתרצו לראות בהדפסה איכותית על אחד הפריטים שאתם נוהגים להשתמש בהם ורוצים ליהנות ממנה בהזדמנויות שונות. חשבו על המלתחה שלכן ואם אתן אוהבות פעילות גופנית ופעילות פנאי רבה, זה בוודאי יכול להתאים להוסיף עניין וחיוך לפעילות בעזרת אביזרים כאלה. ודאו שהיא תמונה איכותית ברזולוציה גבוהה. את השאר יעשו אנשי שוגיס שידפיסו הדפסה איכותית בצבעים עמידים לאורך זמן את התמונה בעיצוב שבחרתן על הפריט. זה הזמן גם לבחור צבע ותבנית הדפסה, כדי להבטיח שהפריט ייראה בדיוק כמו שאתן אוהבות. תקבלו את הפריטים שבחרתן להדפיס הביתה, וצלמו את עצמכן עם הפריט כי שוגיס שמחים לקבל את הפידבק המחייך שלכן עם התמונה. זאת המטרה של כל ההדפסה – הומור, חיוך, מעט יותר שמחה.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: