עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות לאישה: זה הזמן לבחור את המתנה הטובה ביותר עבורה

פורסם בתאריך ינואר 07 2022

מתנות לאישה

 

 

אם אנחנו נצטרך לדבר על דברים קשים בסדר עולה אנו נדבר על שלום עולמי, שהגבר ירים את המכסה של האסלה לפני שהוא מתפנה ועל מתנות לאישה. כאשר אנחנו מדברים על מתנות לאישה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, לא פעם בני זוג, קולגות וחברים לעבודה ואף משפחה תוהים אך אילו מתנות הם יוכלו לקנות לאישה. לכולם יש את הדילמות הרגילות בין קניית שעון, בושם לחולצה ממותגת ואופנתית – שוגיס החליטה לשבור את עולם המתנות הבנאליות ומציעה לכם עולם שלם של מתנות עם שמחת חיים.

 

עושים סוף למתנות הבנאליות: עולם ההדפסות תופס תאוצה

בשנים האחרונות יותר ויותר בני זוג, חברות קרובות ומשפחה גרעינית הבינו כי הם לא יכולים שנה אחר שנה למחזר מתנות וחייבים להחליף את המתנות הרגילות במתנות איכותיות, מצחיקות וכאלו שמצליחות להעביר את המסר בצורה טובה, אנחנו בשוגיס חושבים בדיוק כמוכם – זה לא יכול להישאר ככה. כתוצאה מהרצון להתחדש ולפנק את האישה האהובה שלנו אנו רואים עלייה ניכרת בעולם ההדפסות, עולם ההדפסות הוא עולם ססגוני ומלא צבע שניתן באמצעותו לעצב בהתאמה אישית כל פריט יחד עם קורטוב קטן של הומור, נגיעה של ציניות והמון אהבה.

 

הדפסה על גרביים – ללכת איתה לאורך כל היום

עולם ההדפסות הוא אחד העולמות המגוונים ביותר, למעשה אם אתם שואלים אותנו אחת מן המתנות המקוריות ביותר שתוכלו לתת לאישה שלכם הם גרביים מודפסות בהתאמה אישית. אתם יכולים לעצב כמעט הכל, זה יכול להיות הפרצוף שלכם על הגרביים עליהם היא תדרך כל היום(למזוכיסטים יותר), אמירה צינית, בדיחה אישית, מאכל אהוב או כל דבר אחר המסמל עבורכם משהו. לא משנה איך אנחנו נהפוך את זה, נשים פשוט עפות על גרביים.

 

לתת לה מתנה בעלת ערך: בקבוק מים חמים

כאשר אתם קונים מתנה יש לכם 2 אפשרויות, או לקנות מתנה בנאלית ורגילה שהיא תשתמש בה פעם אחת במקרה הטוב ולא תמצא לה שימוש עתידי או להיעזר בשוגיס ולקנות לה מתנה שתשמש אותה לטווח הארוך ותעלה לה חיוך כל פעם מחדש. בשנים האחרונות נהיה טרנד של ללכת עם בקבוק מים חמים לכל מקום, זה למעשה בקבוק הממולא במים חמים אשר מטרתו לחמם את הגוף – נשמע כמו מתנה טובה לימי החורף הקרים ומתאים לשימוש בבית, במשרד, בקולנוע ובכל מקום בו היא תרצה. מעבר לחימום של הגוף אנו בשוגיס מאמינים בלתת ערך נוסף – תוכלו להדפיס כל דבר העולה על רוחכם, זה יכול להיות תמונה משותפת של שניכם, הקדשה, בדיחה משותפת או אפילו תמונה של הכלב.

 

הן פשוט מתות על זה: מצעים עם פרצוף בהתאמה אישית

אם יש דבר שנשים אוהבות במיוחד זה אקססוריז ומוצרי עיצוב פנים של הבית(כן גברים תתפלאו, מצעים הם לגמרי חלק מעיצוב הפנים של הבית ואומרים לא מעט) אחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות זה רכישת מצעים עם פרצוף בהתאמה אישית, אין ספק שהפרצוף שתראה על האישה שלך אחרי זה יהיה חיוך ענקי. בין ההדפסות האפשריות ניתן לראות תמונות שלכם על הציפיות ועל הסדינים יחד עם עיטורים שונים, תמונות של הכלב המשותף ואפילו אפשר להעביר לא מעט חוויות, רומנטיקה ואפילו אמירות ציניות דרך עיצוב המצעים שלכם. מדובר במתנה מפנקת באיכות הכי גבוהה שיש שתשאיר חיוך ענקי על הפרצוף של האישה.

 

מארזי מתנות: בהתאמה אישית לכל אירוע

לעיתים אנו נרצה לקנות מספר דברים ולא להתמקד אך ורק בפריט אחד, כמו כן אין יותר טוב ממארז מתנה איכותי המכיל את כל המוצרים המובילים ביותר בעולם ההדפסה. שוגיס מבינה את הצורך במארזי מתנות איכותיים ונותנת לכם אפשרות לבחור מתוך היצע גדול של מארזי מתנות המכילים לא מעט מן המוצרים המובילים בחנות. בין המארזים ניתן למצוא:

  • מארזי מתנות לאישה
  • מארזי מתנות ליום הולדת
  • מארז לחברה הכי טובה
  • מארזי מתנות לבת זוג
  • מארזי מתנות לעובדות

 

בכל אחד מן מארזי מתנות ניתן למצוא את המוצרים הבולטים והמובילים ביותר בעולם ההדפסות, זה הזמן לעשות סוף למתנות הבנאליות, זה הזמן להתחיל להפתיע ולרגש – שוגיס.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: