עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מגן לטלפון עם תמונה – הרבה יותר ממגן

פורסם בתאריך מאי 21 2023

מגן לטלפון עם תמונה


העידן החדשני הטכנולוגי של היום הביא אותנו להיות מחוברים ללא הפסקה למסכים, ובין היתר, לטלפונים הניידים שהיום הם כבר מזמן לא רק טלפונים. למה חשוב שיהיה מגן לטלפון עם תמונה ובכלל למה חשוב לשמור על הטלפונים שלנו, ועד כמה הם משמעותיים לנו? שוגיס החברה המובילה בשיווק מוצרים ומתנות מותאמות אישית מעניקה לכם מדריך קצר למגן הטלפון, ומסבירה מדוע חשוב לשמור על הטלפונים החכמים שלנו.

חשיבות הטלפון החכם

הטלפון שלנו הפך להיות לנו השעון המעורר, אתר החדשות שמתריע מפני כל ידיעה וידיעה ובכלל היכולת שלנו לתקשר עם היקרים לנו הרבה מעבר לשיחות הטלפון. ישנם אלו שגם את כל הקניות שלהם עושים דרך הטלפון, עובדים עם הטלפונים החכמים ולמעשה, כל חייהם נמצאים שם בתוך המכשיר הקטן והמסך המהבהב שהפך להיות הדבר הכי צמוד אלינו.

לכן זה רק טבעי והגיוני שנרצה להגן עליו מפנים נזקים, מזיקים, חבלות ופגיעות. לא אחת אנחנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים למול הנזקים והעובדה שהטלפון שלנו לעיתים שבק חיים. ולכן חשוב למגן את הטלפון ככל שניתן. ואם אפשר למתג ולהפוך את מגן הטלפון למתנה קסומה, למה לא בעצם לשמח ולרגש גם באמצעות מתנה שכביכול מרגישה שגרתית, אך היא לחלוטין יצירתית ומיוחדת.

מהם היתרונות של מגן לטלפון עם תמונה

כמו לכל מוצר, גם למוצר הפשוט ביותר כמו מגן לטלפון יש יתרונות רבים שלא כולם חושבים עליהם. ומדובר במוצר שקיים כמעט אצל כל אחד ולא תמיד אנחנו מתמקדים בעד כמה המוצר הזה משנה לנו את איכות החיים ומסייע לנו. ובין יתרונותיו הרבים:

  • הגנה מפני נזקים פיזיים

טלפונים ניידים הם מכשירים קטנים ושטוחים, מה שהופך אותם לקלים לנשיאה ושימוש, אך עובדה זאת גם גורמת להם להיות פגיעים יותר לנפילות, שבירה וחבלה. מגן לטלפון מספק שכבת הגנה בין הטלפון והסביבה, מה שמפחית את הסיכון לקריסות מסך, פגיעות פנימיות ולמעשה מגן על הטלפון מפני השבתה טוטאלית.

 

  • הגנה מפני שריטות

מגן לטלפון מגן על גוף הטלפון והמסך מפני שריטות שיכולות להיגרם ממגע עם מפתחות, מטבעות או חומרים קשים אחרים בתיקים וכיסים.

 

  • הארכת חיי הטלפון

טלפונים עם נזקים פיזיים עשויים לפגוע בביצועים הכלליים של בעלי הטלפון במגוון סיטואציות וכמובן גם ביציבות המכשיר. ככל שמכשיר מוגן מכמה שפחות נזקים, הסיכויים גבוהים יותר שיחזיק מעמד לתקופה ארוכה יותר.

 

  • שמירה על ערך המכשיר

כאשר מגיע הזמן למכור או להחליף את הטלפון הנייד החכם, טלפון המוגן היטב יהיה במצב טוב יותר וישמור על ערכו. קונים פוטנציאליים מעדיפים מכשירים ללא נזקים פיזיים, כך ששמירה על המכשיר יכולה להביא למחיר מכירה טוב יותר.

 

  • אישיות ועיצוב

מגן לטלפון עם תמונה או ללא תמונה לא רק מגן על המכשיר, אלא גם מאפשר לכם להוסיף נגיעה אישית למכשיר שלכם. קיימים מגנים במגוון עיצובים, צבעים, ודפוסים, כך שניתן לבחור את המגן המתאים לטעמכם האישי, ואף להוסיף מיתוג ותמונה כמתנה אישית ומרגשת ליקרים לכם ולעצמכם.

 

  • הגנה מפני נזקי מים ולחות

חלק ממגני הטלפון מציעים יכולות עמידות למים, מה שמגן על המכשיר מפני נזקים הנגרמים על ידי נזילות, אדים, מים ישירים ולחות.

 

  • פונקציונליות נגישה

מגן טלפון איכותי יכול לשפר את השימוש במכשיר, על ידי תמיכה מיטבית והפחתת הסיכון להחלקה ונפילה.

מגן לטלפון הוא רכישה חכמה שמבטיחה שמירה על המכשיר, הארכת חיי השימוש, ושמירה על הערך של הטלפון. עם מגוון רחב של אופציות עיצוביות קל למצוא כיום צבעים, הדפסות, וחומרים עמידים אחרים השומרים על מכשיר הטלפון.


אילו סוגי מגנים לטלפון קיימים?

'שוגיס', מהחברות המובילות בישראל בתחום הגאדג'טים, המתנות הממותגות ובכלל בשיווק מוצרי איכות מעידה על מגוון של מגנים לטלפון העשויים חומרי גלם איכותיים ועמידים. כמו כל מוצר איכותי המתפתח יחד עם החדשנות והצמיחה היומיומיים בעידן החדשני של היום, חשוב להכיר את הסוגים העיקריים שיכולים לשמש אתכם ולהגן על הטלפון שלכם:

  • מגן קשיח

המגן הקשיח הוא מגן שמספק הוא מספק הגנה בסיסית מפני נפילות ומפני שריטות, ובדרך כלל אינו משפיע על המראה והמשקל של הטלפון. אפשר להשיג אותו במגוון של צבעים ומרקמים, ואף ולהדפיס עליו מגוון של תמונות.

 

  • מגן מגומי

מגן מגומי הוא מגן המיוצר מחומרים רכים וגמישים כמו סיליקון או סוגי גומי אחרים עמידים. המגן הזה מציע הגנה טובה יותר מפני נפילות והלם, וקל להרכיב ואף להסיר אותו. הוא גמיש, נוח, ומאפשר גם התאמה אישית למתנה ליקרים לכם או לעצמכם.

 

  • מגן היברידי

מגן זה הוא מגן שמשלב שני חומרים, כגון קשיח מפלסטיק עמוד ומחוספס, או רך, מגומי או סיליקון. וזאת על מנת לספק הגנה מקיפה יותר מפני נפילות, פגיעות, חבלות ושריטות. גם מגן זה ניתן להתאמה אישית.

 

  • מגן 'ספר'

מגן זה הוא כשמו, מגן בצורת ספר שמהווה כיסוי לכרטיסים וגם כולל מקום לשמירה על כרטיסי אשראי, כרטיסי ביקור וכדומה. הוא גם מכסה את המסך של הטלפון כאשר הוא סגור, כך שמספק גם הגנה מיטבית למכשיר הטלפון וגם סדר לכרטיסים ולארנק.

מתנה אישית וממותגת כאשר מדובר על מגן לטלפון עם תמונה גם מראה הערכה וחשיבה מעבר לעוד מתנה רגילה, וגם הופכת למתנה אישית ומעניינת.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: