עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

למה להשקיע במתנה ממותגת אישית?

פורסם בתאריך מאי 10 2023

למה להשקיע במתנה ממותגת אישית?


זה לא סוד שבחירת מתנות בין אם מתנות לנשים, לילדים או מתנות לגבר הפכו להיות פרויקט לא פשוט בכלל. אנחנו כל הזמן מנסים לחדש ולהפוך מקוריים יותר ולא בכדי. אנחנו רוצים ומעוניינים שיהיו ליקרים לנו את המוצרים הטובים, המפנקים והמרגשים ביותר. ולכן המקוריות והיצירתיות הם מנת חלקנו.

כאשר אנחנו בוחרים מתנות לגבר חשוב לבחור מתנות פרקטיות שיש בהן קורטוב של יצירתיות, וכמובן, לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת שנוכל באמת לקבל מוצרים איכותיים המחזיקים מעמד לזמן רב. איך נבחר את המוצרים הטובים ביותר, ומהן האופציות? אתר שוגיס שמח לתת לכם כמה טיפים מפנקים לבחירת המתנות המושלמות.

למה להשקיע במתנה ממותגת אישית?

מתנות לגבר שהן ממותגות באופן אישי או גם מתנות לנשים או לילדים הממותגות באופן אישי הן מתנות שאינן שגרתיות.

קל לקנות כל מתנה שגרתית. בין אם אלו מצעים יפים, מוצרי טיפוח או אפילו כרטיס מתנה. כיום, עם החדשנות והטכנולוגיה חברת שוגיס המובילה בתחומה מציעה גם אלמנטים ממותגים אישית אחרים שמאפשרים ליהנות ממגוון של מוצרים בהדפס אישי, לפי בחירתכם, ותוך כמה דקות.

ההשקעה במתנה ממותגת כאשר היא אישית ויש עליה אלמנט אישי כמו תמונה יפה, משפט מעניין או אפילו משהו המהווה בדיחה פרטית בין חוגג יום ההולדת לבין מעניק המתנה מביא ערך אחר.

תוכלו להדפיס על כל מוצר שתרצו, החל מספלים, ועד לביגוד, ובכך להפוך כל מתנה שהיא שגרתית ויומיומית, למיוחדת אישית ומרגשת שמעלה חיוך בכל פעם שמשתמשים בה, או מסתכלים עליה.

מה קונים?

שופינג של מתנות לגבר לא חייב להיות פרויקט, מורכב, או משימה קשה. מדובר למעשה בסיטואציה יצירתית ומעניינת שיכולה להביא למגוון של רעיונות משעשעים, מרגשים, מחבקים שמתאימים לכל אירוע ומאורע, ולכל השנה.

זה לא משנה אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין, חגיגת יום חברות, או אפילו סתם אירוע אישי שאתם רוצים לסמן או פשוט אם מתחשק לכם לפנק ולהתפנק. כאשר אתם רוכשים מתנה אתם רוצים שהיא תהיה הכי מקורית, הכי מעניינת, הכי פרקטית וכן, בלי שום בושה גם הכי מרגשת. אין שום דבר מביך באהבה, וברצון לרגש ולהתרגש.

כשמדובר על מתנות לגבר ללא ספק יש מגוון של סוגים, סגנונות ואופציות. אם מדובר על אדם שמעשן, אז זה מאד הגיוני לרכוש מוצרים נלווים לעישון. אם מדובר על אדם שאוהב אלכוהול, תמיד אפשר לרכוש עוד כוסות שתיה, או בקבוק אלכוהול איכותי.

אוהבים גאדג'טים? יש אינספור אפשרויות. אך אלו באמת מתנות שהן פחות פרקטיות, ומתאימות לשימוש חד פעמי או לשימוש של פעמיים ותו לא. כאשר אתם רוכשים מתנות איכותיות ויצירתיות ובטח לבטח, אישיות.

כאשר אתם רוכשים מתנות אישיות ומוסיפים מגע אישי למתנה פעולה זו מעידה על התחשבות ותשומת לב לפרטים.

מתנות אישיות – מהן האופציות?

מתנות אישיות הן הדבר הכי חשוב. מתנה אישית שמבוססת על היכרות אישית ויכולה לקחת את התכונות, את האהבות, את הצרכים ואת האופי ולהטמיע אותם בתוך מתנה מרגשת היא מתנה מהטובות ביותר. גם אם אתם פחות מכירים תמיד תוכלו להתעניין אצל אנשים קרובים יותר ופשוט להפתיע.

החדשנות של היום יכולה להפוך כל פריט החל מהבסיסי ביותר ועד ליוקרתי ביותר לפריטים אישיים מגוונים ומעוצבים. בין מגוון האופציות תוכלו למצוא:

גרביים להן הדפסים בעיצוב אישי יכולות להיות מתנה נפלאה. אתם יכולים להדפיס על גבי הגרביים כל תמונה שתרצו, כל איור, וגם לכתוב משפטים באיור. יש לכך מקוריות נפלאה, וכל מי שיקבל גרביים מגניבות כאלו לבטח ישמח והכי חשוב, ישתמש בהן לא מעט כי זוהי מתנה מאד פרקטית.

לרגע שלא תטעו, חולצות מודפסות עשו קמאבק היסטרי בשנים האחרונות ומאפשרות הדפסה ועיצוב אישי למגוון של אירועים, החל מחתונות, בר מצווה או בת מצווה וגם פעילויות שיווקיות או כנסים עסקיים. וכמובן, כמתנה אישית, חולצה מודפסת היא מתנה נהדרת שמביאה גם נגיעה אישית, ואם אתם ממש רוצים גם את היכולת להביא לבדיחות פרטיות ואישיות שרק מקבלי המתנה יבינו.

מתנות עם חוויות הן מתנות עם ערך

יצירת זיכרונות יכולה להיות מתנה משמעותית יותר מאשר מתנה שגרתית. דאגו להעניק חוויה שמקבלי המתנות לא ישכחו וגם יוכלו ליהנות מהמתנה ולהשתמש בה כראוי. מתנות מודפסות מתאימות למגוון של אופציות.

תוכלו לחלק חולצות מתאימות לפעילות של קפיצת בנג'י, צניחה חופשית, אם אתם שוכרים קורס בישול קצר לחבורה גדולה או לקבוצה תמיד אפשר למתג את הפעילות ובכך להעניק גם חוויה מפנקת ומשעשעת שיש בה זכרונות, וגם מתנה פרקטית.

בחירת המתנה המושלמת לגברים לא צריכה להיות פרויקט מרתיע. על ידי התחשבות בתחומי העניין, התשוקות והצרכים תוכלו למצוא מתנה מתחשבת וייחודית שתוערך, תהיה פרקטית וגם מעוצבת ומעניינת. בין אם זה גאדג'ט טכנולוגי, פריט מותאם אישית או חוויה בלתי נשכחת, האפשרויות הן אינסופיות בכל הנוגע למציאת מתנה שתשאיר רושם מתמשך וזכרונות נעימים.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: