עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

לחפש מתנות לגבר - מאיפה מתחילים?

פורסם בתאריך פברואר 28 2022

מתנות לגבר


אנחנו יודעים כמה זה מתסכל להתלבט בין מתנות לגבר ולכן אנחנו בשוגיס מציעים לכם את האופציה היעילה ביותר שיש למי שקונה מתנות לגבר: הומור, צחוק בריא, חיוך על הפנים לא רק כשמקבלים את המתנה אלא גם בכל פעם שמשתמשים בה. אנחנו יודעים מצוין כמה מעריכים מתנות כאלה שמרחיבות את הלב ועושות חשק להשתמש בהן וזאת המחמאה הכי גדולה שקיבלנו מלקוחות שלנו שחוזרים לבחור את המתנה הבאה: המתנה שקנינו כאן לא שוכבת בארון ולא מתחבאת במגירה. כל מי שקיבל אותה שמח ללבוש אותה או להשתמש בה ומוודא שכולם רואים אותה ולא מפספסים את המסר – החיים יפים, מותר לכם לצחוק וליהנות.

לחפש מתנה לגבר - מאיפה מתחילים?

בדיוק כמו כל אחד, גם גברים ישמחו לקבל מתנה ממי רוצה לשפר את מצב הרוח שלהם בצורה מעודנת, מתוחכמת, משעשעת, צבעונית וברורה. לכן, אנחנו מדפיסים על מגוון גדול של פריטי לבוש וחפצים שונים הצעות שונות לאמירה אישית, מסלוגנים ומשפטים אישיים שרק אתם מכירים בתור בדיחות פרטיות ביניכם ועד הדפסת הפרצוף של מקבל המתנה או של אנשים שחשובים לו והוא יחייך תמיד כשיראה אותם קרוב אליו. זאת בעצם המהות של מתנה שמקבלים משוגיס – הדפסות איכותיות בשימוש בצבעים עמידים שמחזיקים מעמד שנים על חפצים שימושיים שכל אחד רוצה לקבל ולהשתמש בהם.

מה אפשר לקנות לגבר מתנה?

גברים ישמחו לקבל במתנה כל פריט לבוש שהולך לאיבוד בדרך כלל וכזה שאין להם תמיד ראש ללכת לקנות בעצמם ולכן טוב שיהיו בבית, כמו גרביים, בוקסרים, גופיות. הם יעריכו עוד יותר בחירה במתנה כזאת כאשר היא מודפסת במסרים מצחיקים והם ישמחו לראות את הפרצוף של עצמם מופיע אין ספור פעמים מודפס על הגרב, על הבוקסר, על כובע או אפילו על השמיכה שהוא מתכרבל בה. יש משהו באמת מחמם לב במתנה מודפסת כזאת שמוכיחה לו כמה אוהבים אותו וחושבים שהוא ראוי להיות מודפס בצורה כזאת ואפילו ללכת עם זה ברחובות. אנחנו בשוגיס שמחים תמיד לקבל תגובות נלהבות על המתנות שאנחנו מדפיסים ולכן יודעים כבר לנחש מי יאהב מה ובאיזו פריסה הוא ישמח לראות את הפרצוף שלו מודפס.

הרבה הומור לא הזיק לאף אחד

הגישה שלנו בשוגיס היא למצוא את המוצרים הכי נוחים ופופולריים, לוודא שהם מיוצרים מהחומרים הכי עמידים ונוחים לעבודה ולמצוא את הרעיונות הכי מצחיקים שתמיד יהיו מי שההומור הזה ידבר אליהם. אנחנו מגלים לשמחתנו כבר שנים שלא טעינו ושיש הרבה אנשים שמחפשים בדיוק את ההומור הזה שמתבל להם את החיים ואת ימי ההולדת, וכל אירוע אחר. אנחנו לא מדפיסים רק פרצופים אלא גם מוסיפים מוטיבים שונים כמו חיות מחמד או הומור בוטה יותר, במיוחד כשמדובר בתחתונים לגבר, כמובן. זה גורם לאנשים לחייך, זה משפר את הביטחון העצמי וזה בוודאי לא מזיק להתחיל את היום בחיוך כשמסתכלים על תחתוני גבר שמזכירים לו שלפחות כאן הוא מלך העולם.

למי נועדו מתנות שוגיס?

אנחנו יודעים שחנויות למתנות יש הרבה אבל הייחודיות שלנו היא להסתכל על העולם והחיים דרך משקפיים ורודים ולהיות ידידותיים למשתמש, כל משתמש במתנה. לכן, אנחנו עושים הכל כדי שיחייכו ויאהבו את ההדפסות היפות שלנו. המתנות שלנו נועדו לאנשים אופטימיים או לכאלה שחושבים שהגיע הזמן להוסיף אופטימיות לחיים של אנשים שהם אוהבים ולכן אנחנו מתאמצים לחפש רעיונות נוספים. אם יש לכם רעיונות עיצוב משלכם תמיד נשמח לשמוע עליהם ולהדפיס לפי הרעיון שלכם מתנות לגבר שכולם אוהבים. זאת הפתיחות שלנו בשוגיס שעושה את כל ההבדל שבין מתנה משעממת לבין מתנה שבאמת משנה משהו אצל מי שמקב אותה ולו רק לכמה ימים או בכל פעם שהוא משתמש בה.

רעיונות למתנות

הרעיונות הטובים ביותר למתנות באים כשאתם מסתכלים על מי שמקבל את המתנה ומדמיינים אותו איתה. דמיינו גבר לובש תחתונים עם הפרצוף שלו או הולך עם גרביים כאלה. אם זה אישי מדי, אפשר תמיד להזמין לו שמיכה מודפסת או כיסוי לטלפון. זה בוודאי ישמש אותו בהרבה חיוך גם אצל מי שמסתכל בו. חושבים שהוא לא יאהב לראות את עצמו? הדפיסו לו חולצה עם התמונה של הכלב או החתול שלו. זה בוודאי יהיה הפריט הכי אהוב שיקבל במתנה.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: