עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

כיסוי מעוצב לטלפון – המתנה המושלמת לבעל או לאשה

פורסם בתאריך מרץ 30 2023

מגנים לטלפון


אין חולק שהטלפון הנייד הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אחוז גבוה מאוד של אנשים משתמשים בטלפון שלהם במשך שעות ארוכות ביום – אם זה לצרכי עבודה או דווקא לצרכי פנאי ובידור. ולכן, אין ספק שהשקעה במוצרים לטלפון הנייד היא השקעה במשהו שהוא חלק מהחיים שלנו ולא רכישה של עוד משהו שיישב בארון. אחד הדברים הגרועים שיכולים לקרות לנו – הוא נפילה של הטלפון. במקרים רבים כאשר מדובר על טלפון ללא כיסוי הנפילה עלולה לגרום לטלפון אשר בתוכו חלקים עדינים לנזק בלתי הפיך ולאובדן של נתונים אישיים ומידע אישי רב. ולכן, כל אדם שהמכשיר שלו יקר עבורו רוכש עבורו כיסוי בכמה עשרות שקלים אשר אמור להגן עליו במקרה של נפילה על הרצפה.

 

למה כדאי לרכוש כיסוי לטלפון?

מגנים לטלפון נועדו כאמור בראש ובראשונה בכדי להגן עליו מפני נפילות. בנוסף, כיסוי לטלפון מגן גם מדברים אחרים כמו שריטות ומכות קטנות שהטלפון מקבל מדי פעם. אמנם, הרבה פעמים אנשים רוכשים כיסוי לטלפון גם בכדי לשדרג את המראה שלו. בסופו של דבר הטלפון הוא משהו שאנחנו מסתובבים אתו במשך רוב שעות היום, ואנחנו רוצים לאהוב את המראה שלו. במקרה שכזה כדאי לבחור מגנים לטלפון מתוך המגוון הגדול שקיים אצלנו בשוגיס. אצלנו בשוגיס מגנים לטלפון הם לא רק פריט שנועד להגן עליו, אלא משהו שהופך את הטלפון לאביזר אופנה מעוצב ומגניב שיהיה לנו כיף להחזיק אותו ולהסתכל עליו.

 

כיסוי מעוצב לטלפון – המתנה המושלמת לבעל או לאשה

הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מחפשים משהו קטן לרכוש לבן או בת הזוג. אמנם, קשה מאוד למצוא משהו קטן ולא יקר מדי, אך עדיין כזה שירגש ויפתיע את בן או בת הזוג. במקרה כזה כיסוי מעוצב לטלפון יכול להיות המתנה המושלמת. אם אתם יודעים שבן או בת הזוג אוהבים חיה כלשהי או דמות מסוימת, אתם יכולים לבחור להם כיסוי מעוצב עם ציור שכזה, דבר שללא ספק ישמח אותם למרות שמדובר על מתנה קטנה יחסית. כיסוי לטלפון יכול להיות בהחלט גם מתנה יפה לחבר או חברה, לילד או לכל אדם אחר שאתם אוהבים ורוצים להפתיע אותו עם משהו מגניב ושימושי, ולא משהו שיושב בארון ונזכרים בו פעם בשנה.

 

כיסוי לטלפון בעיצוב אישי – רק אצלנו בשוגיס!

אין ספק כי כיסוי מעוצב זה דבר אחד, וכיסוי מעוצב בהתאמה אישית זה כבר משהו אחר. כאשר אתם בוחרים לעשות כיסוי לטלפון אשר מעוצב אישית עם תמונה שאתם בוחרים, אתם יכולים להתפרע עם הדמיון שלכם ולהדפיס על גבי הכיסוי כל עיצוב שיעלה בדמיונכם. זה יכול להיות כמובן כיסוי בעיצוב שאתם חולמים עליו – עם תמונה של דמות או אדם אהוב, ויכול להיות גם עיצוב שיתאים בתור מתנה למי שאתם אוהבים. אצלנו בשוגיס המגן מוכן בתוך זמן קצר במיוחד, ומגיע עד עליכם הביתה בצורה המהירה ביותר! אנחנו מקפידים על שימוש עם מגנים איכותיים שיוכלו להגן היטב על הטלפון שלכם, ולהחזיק מעמד זמן רב מבלי להיקרע או להתבלות כמו שנפוץ בכיסויים מאיכות ירודה.

 

איזה מתנות ופריטים נוספים ניתן לרכוש בשוגיס?

שוגיס משווקת עוד מגוון רחב של פריטים מעוצבים ומגניבים מלבד מגנים לטלפון. בחנות של שוגיס בקניון עזריאלי בתל אביב וכמובן באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא למשל גרביים מעוצבות בעיצובים שונים ומגניבים, לרכוש גרביים בעיצוב אישי, לרכוש בקבוק חם בעיצובים מיוחדים או בעיצוב אישי, למצוא מגוון רחב של תחתונים ובוקסרים, מצעים למיטה, חולצות מיוחדות לאירועים כמו: ימי הולדת, חתונות, טיולים, ועוד לא מעט פריטים ואקססוריז שכיף מאוד לרכוש אותם ולפנק את עצמנו, או לרכוש כמתנה מקורית ומיוחדת למי שאנחנו רוצים להעניק לו מתנה אישית ומיוחדת.

 

אם אני לא יכול להגיע לחנות, האם אני צריך לשלם על משלוח?

כאשר אתם בוחרים פריט בעיצוב אישי, מן הסתם הנסיעה והביקור בחנות מיותרים עבורכם. ולכן, אצלנו באתר שוגיס תוכלו להנות מהטבה מיוחדת – משלוח חינם לכל חלקי הארץ. אם המוצר דחוף לכם כגון שמדובר על מתנה שאתם רוצים להעניק באירוע קרוב, כדאי לבחור באפשרות של משלוח מהיר ולקבל את המוצר בתוך 2 עד 4 ימי עסקים. בכל מקרה – אנחנו עושים הכול בכדי שההזמנה תהיה מוכנה כמה שיותר מהר, והשאר תלוי בעיקר בחברת המשלוחים שאנחנו עובדים איתה.

 

איזה תמונה אפשר להדפיס על גבי המוצרים?

בכדי ליצור את המוצר המעוצב המושלם כדאי מאוד לשלוח אלינו תמונת פנים איכותית, כך שנוכל גם אנחנו להדפיס אותה על גבי המוצר באיכות טובה. יש לשלוח תמונה של הפנים במלואן ולא למשל עם יד שמסתירה חלק מהפרצוף או איבר שנמצא מחוץ לתמונה (אלא אם כן אתם חושבים שזה יפה..), וכמובן - לא לשלוח תמונה חשוכה מדי או שהפרצוף איננו ברור. אפשר כמובן לבחור גם תמונות שאינן של פרצוף, אלא כל דבר אחר שתרצו להדפיס.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: