עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

הדפסה על בוקסר: מדברים אופנה

פורסם בתאריך ינואר 24 2022

הדפסה על בוקסר


בשנים האחרונות אנו רואים את עולם ההדפסות נכנס אלינו בצעדי ענק ומפתיע לא מעט זוגות. בין הפריטים הפופולריים ביותר אנו רואים הדפסה על גבי בוקסרים, כן כן בוקסרים. אם את מחפשת מתנה מצחיקה, שנונה ואפילו יעילה לבן הזוג שלך כנראה שהגעת למקום הנכון עבורך – שוגיס.

הידעת: גברים לא קונים תחתונים

בפינת הידעת שוגיס החליטה לעלות נושא חשוב במיוחד אל סדר היום – גברים לא קונים תחתונים. זה לא משנה בני כמה הם, מה הם התחביבים שלהם ובמה הם עובדים הם פשוט לא יודעים מה זה לקנות תחתונים לעצמם. אם תשאלי את בן הזוג שלך את תגלי מהר מאוד שרוב התחתונים שלנו כנראה נקנו על ידי חברים ובני משפחה ומלווים אותו תקופה ארוכה בחיים עד הרגע שכבר אי אפשר ללבוש אותם יותר. לכן, תדעי לך שמדובר באחת המתנות המשומשות, היעילות והמשמחות שיכולות להיות לבן הזוג שלך.

מתנה מקורית ובלתי נשכחת

על מנת שתצליחי להבין למה המתנה כה מקורית אנו נבקש ממך לעצור הכל ולהתחיל דמיון מודרך, את מגיעה אל בן הזוג ומספרת לו שיש לך מתנה עבורו, אלו מחשבות כבר יכולות לעלות לו? האם מדובר בבושם? אולי זה פיפא החדש? בן הזוג שלך פוקח את העיניים ולפתע נגלים אליו בוקסר בהתאמה אישית. תוכלי להדפיס על הבוקסר כל דבר שתרצי – זה יכול להיות תמונה מצחיקה שלכם, תמונה שלו מחבקת קרוב את החברים, לשלב אמירות ציניות ואף בדיחות אישיות. לעניות דעתנו זה נשמע כמו המתנה המושלמת.

לעצב בוקסר בהתאמה אישית

בוקסר נחשב לאחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם העיצוב וההדפסות, למעשה תוכלי להדפיס בוקסר בהתאמה אישית לפי הצרכים שלך – צבע, גזרה, בד, משפטים לבחירה ואפילו תמונות. זה הזמן שלך להפעיל את כל גלגלי המוח ולחשוב על הבוקסר הכי מעניין, מצחיק, ציני ואישי שיש. את חושבת שאת מסוגלת?

"בטח מדובר בבוקסרים באיכות נמוכה"

כאשר אנחנו מדברים על עולם ההדפסות לא מעט פעמים אנשים נוטים לחשוב שמדובר בבוקסרים באיכות נמוכה המיועדים אך ורק לשם הדפסה ייעודית, אך זה ממש לא נכון. למעשה, אתם יכולים מצד אחד ללכת ולרכוש את הבוקסרים האיכותיים והמצויינים של שוגיס או לחילופין להגיע עם בוקסר שקניתם מבעוד מועד מאחת מן הרשתות המובילות ולהדפיס עליו.  זה הדרך שלכם לשלב בין איכות, נוחות ולא מעט ציניות.

מה העלות של הדפסה על בוקסר?

לא מעט אנשים שואלים מה היא העלות של הדפסה על בוקסר, למעשה זה כמו להיכנס למסעדה ולשאול כמה עולה אוכל או לחילופין להיכנס אל חנות בגדים ולשאול כמה עולה בגד, הכל עניין של בחירה. עלות ההדפסה משתנה בהתאם לסוג הבוקסר אותו תבחרו, אם תחליטו לרכוש את הבוקסר בחנות ההדפסות או שמא תחליטו להגיע מראש עם מותג יקר.

הדפסה על בוקסר – סוף מסלול בצבא

סיימתם הכשרה ארוכה אחרי מספר לא קטן של חודשים ואפשר להגיד שהרווחתם את הזכות לרכוש בוקסר ייעודי, ציני ומצחיק המסמל את כל המסע שעברתם. הדפסה על בוקסרים בשנים האחרונות הפכו לאחד הטרנדים הנפוצים ביותר לחיילים שזה עתה סיימו מסלול, בעלות סמלית קטנה ניתן לנצור לאורך זמן חוויה שלא תשכח הרבה זמן(בכל זאת, גברים לא קונים תחתונים חדשים כל פעם..)

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: