עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

גרביים ממותגות שכולם יחפשו וירצו לאסוף

פורסם בתאריך מאי 27 2022

גרביים ממותגות


אספנים יודעים שיש שורה של מוצרים ופריטים שכולם ישלמו כדי להחזיק אותם ולתת להם להתיישן משום שלא מייצרים מהם כל הזמן. הפריטים האלה יכולים להיות חפצים מאוד שימושיים כמו תיקים, ספלים או פריטים שיוצאים בסדרה מיוחדת ומוגבלת שמתאימה רק למי שמחפש את המותג הזה ואוסף כל מה שהוא מדפיס. זה חלק מהחוויה של האספנות לראות על איזה חפצים ידפיסו את הלוגו או את הסלוגן והסימנים המסחריים של המותג. עם השנים הם הופכים להיות מבוקשים משום שהם שייכים לחברה שלא מדפיסה הרבה פריטים ממותגים משלה או שהם שייכים לסדרות ישנות שסוחרים בהן לפי השנים שלהן. שוגיס מדפיסים ללקוחות שלהם לא רק מתנות כי אם גם חפצים שונים שהם רוצים למתג, בין אם זאת אמירה אישית או אמירה אחרת, לוגו של חברה או סלוגן שמוצא חן בעיניהם.

בין נוסטלגיה לקידום מכירות – פרטים שאפשר להדפיס עליהם

האפשרויות המגוונות שקיימות היום להדפיס כל מה שאנחנו רוצים הופכות כל פריט כזה כמו גרביים ממותגות או חולצות ופריטי לבוש אחרים לפריט אספנות נהדר שאפשר להרכיב ממנו יופי של קולקציה לפרסום החברה שלכם או לכל מטרה אישית אחרת. פריטי אספנים כאלה משמשים או לנוסטלגיה ולשימוש אישי או פשוט לקדם מכירות של חברה או עסק כלשהו. איך שלא מסתכלים על זה, היום אנחנו יודעים שפריטים ממותגים הפכו לסמל סטטוס מסוים והם מאוד פופולריים אצל אנשים רבים. בגלל זה שוגיס מציעה להרבה חברות להדפיס על פריטים שונים את הלוגו והסימן המסחרי שלהן כדי להגביר את התפוצה שלהן. אירועים רבים שבהם אפשר לחלק פריטים ממותגים כאלה נערכים על ידי חברות רבות וזוהי הזדמנות מצוינת לפנק אנשים בפריטים כמו גרביים ממותגות שיהיו מאוד פופולריות ולו רק משום שכולם זקוקים לגרביים במגירה.

מוצרי קידום מכירות והתועלת הרבה שלהם

מוצרי קידום מכירות היו בעבר מוצרים נדירים למדי והודפסו רק באירועים מיוחדים או לצורך קמפיין ייחודי. זה היה כך משום שאמצעי הפרסום שהשתמשו בהם בדרך כלל היו עדיפים ויעילים יותר מכך. ההוצאה על הדפסת מוצרי פרסום כאלה הייתה גבוהה יחסית ובין השיקולים של חברות להוציא על מוצרים כאלה זה היה בדרך כלל במקום אחרון. אלא שאז החלה מהפכת האינטרנט והפרסום הפך להיות זול ואחר לגמרי, מתפוגג בקלות ובמהירות ולא נשאר כמעט טן שפשוט הוא עובר דרך פילטרים שמסננים אותו ולא מגיע כלל לקהל היעד שלו. בגלל זה, פרסומאים ומשווקים מחפשים דרכים אחרות לפרסם את המוצרים שלהם מבלי לפגוע ביעילות של הפרסום ולהרוויח כמה שיותר אימפקט לכל שקל שמושקע בו. כך, חזרו לאופנה מוצרי קידום המכירות ולכן אפילו גרביים ממותגות הפכו להיות להיט מודפס אצל חברות כמו שוגיס, שבנתה את האתר המקסים להדפסת מוצרים ממותגים ומתנות לפי הזמנה והתאמה אישית.

היתרונות של גרביים ממותגות, לצד פריטים נוספים

זהו היתרון הגדול ביותר לכל חברה שמחפשת פרסום מוצלח במחירים נוחים משום שאין ספק שיש לכך תועלת רבה. כשאתם מדפיסים גרביים ממותגות אתם יכולים להמשיך את הפרסום ולהנציח עוד יותר את שם המותג שלכם לזמן רב, כל עוד עושים שימוש בפריט. מכיוון שמדובר בפריטים מאיכות טובה מאוד אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תמורה מלאה לפרסום הזה ותנצלו אותו גם להזדמנויות מאוד מעניינות. אלה לא חייבים להיות לוגואים שמדפיסים על הגרביים. יכול להיות שתרצו להדפיס על הגרביים גם תמונות וציורים נוספים. שוגיס מציעה מגוון גדול של אפשרויות להדפיס על כל פריט, כולל גרביים.

מה אפשר לעשות עם גרביים ממותגות?

מתנות כמו גרביים ממותגות יכולות להיות נהדרות לכל מטרה ובכל אירוע ולא רק ללקוחות שלכם. אתם יכולים לתת מתנה כזאת גם לעובדים שלכם ולהדפיס על הגרביים שיקבלו את הפנים המחייכים שלהם או כל דבר אחר שאתם חושבים שישמח אותם. גרביים ממותגות או כל פריט אחר יכולות לשמש גם למתנה קטנה מדי פעם או כאשר יש יום הולדת לעובדים שלכם ואתם רוצים לפנק אותם במתנה שמחה שתגרום להם לחייך מיד. זה בדיוק מה שחשבו עליו בחברת שוגיס כשהגו את הרעיון להדפיס תמונות מחייכות ומשמחות על כל פריט כזה.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: