עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

גרביים ממותגות – מי בכלל צריך אותן?

פורסם בתאריך מרץ 27 2023

גרביים ממותגות


הרבה פעמים אנחנו שוברים את הראש איך אפשר לצאת קצת מהקופסא ולגוון את הלבוש שלנו. בסופו של דבר, אי אפשר כל יום לרכוש בגד חדש ולשנות את המראה שלנו. וכך, ברבות הימים אנחנו רוצים להתחדש ולהתלבש קצת שונה ולא יודעים כיצד לעשות זאת. אחד הבגדים שבדרך כלל פחות שמים דגש על המראה שלהם אלו הגרביים. הן אמנם נמצאות למטה ומוסתרות בחלקן על ידי הנעל, אך עדיין ללא ספק מדובר על משהו שרואים אותו וממילא הוא משפיע על המראה של האדם. בעבר, רוב זוגות הגרביים היו די דומים אחד לשני, והגיוון המקסימלי שהיא אפשר לעשות היה לרכוש גרביים בצבעים שונים מאשר שחור או לבן. כיום, ניתן לרכוש מגוון רחב של גרביים מעוצבות בעיצובים שונים, אשר יכולים בקלות לשדרג את המראה שלנו ולהפוך אותו לחדשני ומרענן.

 

מהן גרביים ממותגות והיכן רוכשים אותם?

גרביים ממותגות אלו גרביים שעליהן מודפס מיתוג של חברה, עסק, ארגון או כל מקום  או אירוע אחר שיש לו מיתוג משל עצמו. גרביים ממותגות הן ללא ספק דבר מיוחד וממתג, אשר יכול לשמש בתור מתנה מגניבה עבור עובדי החברה או הארגון. גרביים ממותגות מיוצרות בהתאמה אישית אצלנו בשוגיס, כאשר הגרביים מיוצרות בייצור מיוחד על פי הדרישות של הלקוח. מדובר ללא ספק על הפתעה נעימה שתאפשר לעובדים שלכם לקבל משהו בלתי צפוי אך שימושי שיוכל לשמש אותם ולא רק לשכב במגירה, ואתם מרוויחים על הדרך פרסומת מהלכת לחברה שלכם, וכמובן חיזוק המותג בצורה יעילה ומתוחכמת.

 

רכישת גרביים ממותגות לאירועים

גרביים ממותגות יכולות להתאים בצורה מושלמת עבור מתנה לאורחים באירועים. אם אתם רוצים למתג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לבלתי נשכח, הביאו לאורחים שלכם גרביים ממותגות עם לוגו האירוע, וכך בכל פעם שהם יפתחו את מגרת הגרביים – הם ייזכרו באותו אירוע בלתי נשכח. מלבד שמדובר על משהו מגניב ויוצא דופן, מדובר כאן על משהו שהוא גם שימושי – הרי מי לא צריך עוד זוג גרביים שישמשו אותו ביום יום? ולכן אין ספק שרכישה של גרביים ממותגות עבור אירוע יכולה להיות המתנה המושלמת לאורחים שלכם, להפוך את האירוע למיוחד ובלתי נשכח, ולהוריד מכם את העול של חיפוש מתנה מיוחדת לאורחים.

 

אילו גרביים ניתן לרכוש אצלנו בשוגיס?

שיטוט קטן באתר האינטרנט של שוגיס או בחנות בקניון עזריאלי בתל אביב, יגלה לכם מגוון עצום של גרביים מיוחדות ומגניבות שניתן לרכוש אצלנו. מדובר בעיקר על גרביים מעוצבות בעיצובים שונים, כאלה שיכולות להיות פינוק אמיתי לחובבי הגרביים המעוצבות, ולשמש גם כמתנה יוצאת דופן עבור מי שאנחנו אוהבים. אצלנו בשוגיס תוכלו לרכוש גם גרביים אשר מעוצבות בהתאמה אישית על פי דרישת הלקוח. לדוגמא, אתם רוצים לתת מתנה מיוחדת לחבר, כאשר הפרצוף שלו מתנוסס על גבי הגרביים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס אל אתר האינטרנט של שוגיס, לבחור את התמונה שאתם רוצים להדפיס, ולקבל עד הבית את זוג הגרביים המיוחדות.

 

אילו מוצרים מיוחדים נוספים ניתן לרכוש בשוגיס?

בשוגיס תוכלו למצוא כמובן מגוון רחב של גרביים מעוצבות, וכן לרכוש גרביים ממותגות או מעוצבות בהתאמה אישית. אולם, ישנם עוד לא מעט מוצרים מדליקים שניתן לרכוש בשוגיס. לדוגמא, אם אתם חושבים שגרביים מעוצבות הן לא רעיון טוב עבור האדם שאתם רוצים לתת לו את המתנה, תוכלו לרכוש למשל בקבוק חם ממותג, אשר נושא את התמונה שתבחרו. בנוסף, תוכלו לרכוש בשוגיס מוצרים כמו: חולצות המתאימות לאירועים מיוחדים כמו חולצות לימי הולדת, חולצות לחתונות וטיולים וכדומה, בוקסרים, מגנים לטלפון בעיצוב אישי, ועוד המון פריטים מגניבים שמתאימים בצורה מושלמת עבור מתנה למי שאתם אוהבים, או בשביל לפנק את עצמכם.

 

האם ההדפסה פוגמת באיכות המוצרים?

בין אם מדובר על גרביים עם הדפסה אישית, בקבוק חם מעוצב או כל דבר אחר שמיוצר אצלנו בשוגיס – אתם יכולים להיות רגועים גם לגבי איכות המוצר. אצלנו בשוגיס שמים דגש לא רק על המראה של המוצר, אלא גם שיוכל לשמש את הרוכש בצורה טובה למשך זמן רב. לדוגמא: הגרביים של שוגיס עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ואמורים להחזיק מעמד גם בשנים רבות של שימוש. כמו כן, כלל המוצרים שאנחנו מספקים מיוצרים באיכות הטובה ביותר בכדי לוודא את איכותם ועמידותם, ולהבטיח לקונה שהוא לא קונה רק גימיק מגניב, אלא משהו שיוכל לשמש אותו לאורך זמן.

 

גרביים מעוצבות – השלמה לכל "לוק"

רכישה של גרביים מעוצבות או גרביים בהתאמה אישית יכולה להתאים בצורה מושלמת גם עבור אנשים שרוצים להשתמש בהן עבור השלמה ל"לוק" מסוים. זה יכול להיות לוק שהם לובשים ביום-יום, וזה יכול להיות גם השלמה לתחפושת לחג הפורים או לתלבושת להצגה או סרט. בזכות האפשרות ליצור גרביים בהתאמה אישית, תוכלו לקבל את הגרביים שיתאימו בצורה המדויקת לצורה שבה תרצו להראות, ותוכלו להגיע ללוק מושלם ומדויק.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: