עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

איך אפשר להפוך כל בוקסר למתנה מצחיקה?

פורסם בתאריך מרץ 30 2022

הדפסה על בוקסר


כשבוחרים מתנות לגבר ולאישה אפשר לכוון לשניהם ולבחור מתנה שאפשר להפוך לאישית בהדפסה אישית לפי רעיון שלכם ולפי מה שאתם יודעים עליהם. אם אתם יודעים שיש להם הומור רב אתם יכולים לבחור כל פריט שימושי או מעניין ולהוסיף עליו הדפסה מצחיקה ואישית שתשעשע אותם. מהבחינה הזאת, כל מה שנותר כעת הוא רק לבחור את הפריט המתאים ולהדפיס עליו. יש פריטים מעטים שיכולים להתאים גם לגבר וגם לאישה וכל ההבדל ביניהם מסתכם לא רק במידה אלא גם במה שתבחרו להדפיס עליהם. אנחנו בשוגיס מציעים לכם לבחור בהומור ולהדפיס על המתנה את הפרצופים שלהם ולתת להם אותה באריזה מושקעת ולצלם אותם מקבלים את המתנה. המילה פרייסלס נולדה בדיוק בשביל רגעים כאלה ואם אתם ממש רוצים לתת מתנה שבזכותה גם יזכרו אתכם לטובה, חשבו על האפשרות הזאת כפי שהיא מוצעת אצלנו באתר.

למה דווקא בוקסר להדפסה?

אנחנו מציעים לכם דגמים שונים של תחתונים לגבר ולאישה, בהם גם תחתוני בוקסר. הדפסה על בוקסר כחלק ממתנה ליום הולדת או לכל אירוע אחר היא מתנה נפלאה שמעלה חיוך בכל פעם שרואים אותה ואנחנו משאירים לכם לנחש היכן ומתי, כמובן. אתם יכולים ללבוש אותה לעבודה ולדעת שאתם מכוסים בהרבה אהבה, במלוא מובן המילה, ואתם יכולים ללבוש את הבוקסר שלכם בבית כדי לעודד את עצמכם ולכן מתנה מודפסת ואיכותית כזאת תמיד תגרום לכם לזכור בחיה את מי שחשב עליכם וטרח להדפיס לכם אותה. כשאנחנו בשוגיס חושבים על אפשרויות הדפסה אנחנו מרחיבים אותן מעבר לפרצופים שמודפסים על הבוקסר שלכם. אנחנו מציעים לכם לבחור כל תצלום שמצחיק אתכם, אפילו מהאינסטגרם ומהפייסבוק של מי שמקבל את המתנה ולשמח אותם במתנה מודפסת בצבעים איכותיים ועמידים לאורך זמן.

איך אפשר להפוך כל בוקסר למתנה מצחיקה?

אצלנו בשוגיס יש אפשרויות רבות לבחור מתנה מושקעת ולהדפיס עליה תמונות ואמירות אישיות. אנחנו ממתגים כל מתנה כזאת לפי הטעם שלכם וההעדפות של מי שמקבל את המתנה ונהנה ממנה. מכל הפריטים שבחרנו, בוקסר הוא דגם נוח להדפסה משום שיש לו שטח רחב ומלא אפשרויות. בגלל זה אנחנו יכולים למלא אותם בהרבה יותר מאשר רק פרצופים של מי שמקבל את המתנה. אם תרצו, נעטר אותם בצבעים עליזים ושמחים שמוכיחים את האהבה שלכם למי שמקבל אותם. אתם יכולים לבחור תחתוני בוקסר לנשים או לגברים והם יהיו מעוטרים בהדפסת פרצופים שאתם בוחרים ומעלים את הקבצים שלהם כדי שיוכלו לגרום לחיוך ולמצב רוח טוב אצל מי שמקבל את המתנה המשעשעת הזאת.

מה אפשר להדפיס על בוקסר?

כשאנחנו אומרים הכל אנחנו מתכוונים לתמונות שמצולמות בצורה ברורה וטובה כדי שגם ההדפסה שלהן תהיה איכותית ומשמעותית ולא תהפוך לכתם לא ברור על הגרביים שתבחרו. לכן, אם אין לכם תמונה ממש יפה וטובה של מקבל המתנה אנחנו ממליצים לכם לצלם אותם מבלי שיידעו בשביל מה אתם עושים את זה ובחרו את הטובה ביותר שאתם רוצים לראות מודפסת על הבוקסר. אם אין לכם אפשרות לצלם אותם הורידו תמונות מהמדיה החברתית שאתם או הם צילמו ורק ודאו שהן הכי יפות וחדות שיש כדי שהאפקט יהיה מרשים ומוצלח. המטרה היא לגרום להם לחייך וליהנות והכי חשוב – לזהות את עצמם ושאחרים יזהו אותם כשהם מציצים מהבוקסר או מהגרביים שהם גורבים.

למה לבחור במתנה ממותגת כזאת?

המתנה הזאת יכולה להיות המתנה העיקרית למישהו שאתם לא מכירים הכי טוב אבל יודעים שיש לו חוש הומור ושהוא ייהנה ממחווה משעשעת של הדפסת הפרצוף שלו על תחתוני בוקסר. הדפסה על בוקסר היא ללא ספק התבלין הכי מקסים שאנחנו מכירים כדי למתג מתנה אישית כזאת ולגרום לגבר או לאישה שמקבלים אותה ליהנות ממנה כל הזמן. זאת המתנה שגורמת להם לזכור אתכם בחיבה ולחייך בכל פעם שהם רואים את התמונה שלהם מופיעה בין ערימת הבגדים בכביסה. הכי כיף לראות את התחתונים היפים והאיכותיים האלה גם לאחר זמן רב כשההדפסה לא דוהה ולא מאבדת מקסמה ומהיכולת שלה לגרום לכם לחייך. זה בוודאי מה שתרצו לתת בעצמכם או לקבל, כשמישהו יחשוב שהפרצוף שלכם מתאים בדיוק להדפסה כזאת על מתנה.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: